New Book

120 9 11
                                    

Hey! Ik heb besloten dat ik een nieuw boek wil gaan schrijven! Ik heb twee boeken in gedachten. En jullie mogen kiezen welke!

1. Real Love

Sandra wordt op elke jongen verliefd. Ze kent hem niet, maar toch zegt ze dat ze verliefd is. Ze is natuurlijk niet echt verliefd, ze wílt alleen verliefd zijn. Iedereen die ze kent is verliefd geweest, alleen zij niet. Niemand gelooft haar als ze een keer zegt dat ze verliefd is.

Sandra heeft tientallen relaties gehad, maar geen één van die relaties zijn goed afgelopen. Sandra had gewoon opeens geen interesse meer in de jongens. In tegenstelling tot haar beste vriendin, Lola, heeft zij één relatie gehad. En ze was gebroken nadat het uit ging. Ze had besloten om nooit nog een keer verliefd te worden. Maar gevoelens kan je niet zomaar wegduwen. Vooral als er een nieuwe jongen op school komt. De Playboy van de school: Zack...

Maar Zack heeft ook goede voordelen, hij heeft een beste vriend: Nathan. Een bijzonder leuke jongen die Sandra gevoelens geeft die zij nooit eerder heeft gevoeld... Maar zoals altijd, gelooft niemand haar.

Zal Sandra ooit kunnen laten zien dat ze dit keer échte gevoelens heeft?

Zal Lola haar verleden achter haar laten en een nieuwe relatie kunnen beginnen?

2. A Bitch Life

Samantha, ook wel Sam genoemd, is een populair meisje. Ze krijgt alles wat ze wilt. En ze is de beste in alles. En ze is ook nog aardig. Iedereen mag haar. Ze geven haar alles wat ze wilt. En dan ook echt ALLES.

Samantha heeft moeite om haar echte vrienden bij haar neppe vrienden, die alleen vrienden willen worden om populair te worden, weg te houden. Zonder geluk. Ze weet al snel niet meer wie haar echte vrienden zijn en daardoor kan ze dus niemand vertrouwen. Dan bedoel ik ook echt NIEMAND.

Samantha heeft er genoeg van dat iedereen haar als een prinses behandeld alleen omdat ze populair is. Ze heeft een plan in gedachten. Ze wordt een BITCH. Een TOTALLY BITCH. Maar dat gaat moeilijk worden als er een nieuwe jongen op school komt: Zack...

(Ja ik wist geen namen meer te bedenken dus heb ik dezelfde naam gebruikt.)

Zack mag Samantha al vanaf de eerste keer dat hij haar zag niet. Hij wist gewoon dat zij een BITCH is. Maar wat als hij het helemaal mis heeft? Samantha probeert hem te overtuigen dat ze eigenlijk een heel aardig meisje is, alleen houdt ze niet van populariteit. Wie zou dat nou geloven?

Zal Samantha Zack kunnen overhalen dat ze eigenlijk heel aardig is?

Zal Zack ooit doorkrijgen dat Samantha de waarheid zegt?

Oke dit zijn de twee verhalen! Dus stemmen maar!

Als jullie ideeën/tips/fouten hebben of zien, meld het dan effe :P. En die ideeën+tips zijn dan voor de tweede deel die WAARSCHIJNLIJK WEL komt.

Follow/Comment/Vote?

Ciaooxxxxxxx

The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu