pozwólcie że sobie ponarzekam

334 13 13
                                    

=często ciągneło mnie do wyróżniania sie, nie brałam pod uwagę to, czy ludzie wezmą mnie za dziwaka, czy pomyślą że to dobry pomysł, lubiłam to i często chciałam ponownie poczuć uczucie wyróżniającej sie z tłumu.
Ale z tą książką sie zawiodłam na sobie=

Okej, soo po krótkim "wstępie" chciałabym wam przedstawić moją opinie na temat tej książki, więc zaczynajmyyy.

No dobra, książka jak książka, tytuł jest, okładka jest, rozdziały są, kreatywno...tia, no właśnie.

Nie sądzę by historia 2 głównych bohaterów była za bardzo ciekawa, przesadziłam z motywem złych relacji w rodzinie.

Również, większość książek z amerus/rusame jest z yaoi. 
Gdybym zaczynała te książkę teraz, na pewno bym wybrała wersje tego shipu w yuri/hetero. Ale za daleko zaszłam i nie mogę se od tak zmienić płci bohaterom, wiec jeżeli ktoś by chciał, mógłby wykorzystać mój pomysł ^^
Nie mam nic do yaoi, ale po prostu jest takie overreated, że mam tego dosyć, a ja osobiście nigdy nie widziałam yuri rusame/amerus na watt
(No chyba że to ja jestem ślepa i wersja książki yuri z tego shipu istnieje, to sorki q-q)

Zauważyłam również fakt iż często nie jest wiadomo który jest dzień, jest poniedziałek? Sobota? A może kanapka? Nie wiadomo, bo sama autorka sie w tym myli, bo nie łaska sprawdzić poprzednich rozdziałów.

Bardzo nie podoba mi sie to, że często nie mogę sie powstrzymać od dodania jakiemuś bohaterowi okrutnej historii.
Ale staram sie uczyć na błędach i dać troche szczęścia w ich nędznych życiach(jak np. U Japonii, jest miła i pomocna,  ale jej wadą jest chęć pomagania wszystkim wokół i nie dałam jej kocich uszu, a bezwzględną miłość do kotecków:3)

Oki, to by było na tyle, jakbyście mieli jakieś pytanka, możecie śmiało pytać ^^

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 06, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

~Wystarczy Kochać~||Amerus|| CHOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz