BÖLÜM 1

17 8 0
                                    

#multimedia: Alp - Selin

Bölüm Şarkısı: Ceynur - Yağmur (dinleyerek okuyabilirsiniz)

Hikayeye hoş geldiniz! Severek okuyacağınız bir kitap yazmayı ümit ediyoruz. Umarım da öyle olur, lafı fazla uzatmadan sizleri bölümle baş başa bırakalım. Hepinize iyi okumalar! Oy verip yorum yaparak kitabı desteklerseniz çok seviniriz. Görüşmek üzere! 💜

Yazarlar: 003kubra & pelinyaziyo

"Randevum Sensin!"

●●●

Gözlerimi zoraki açtım resmen kirpiklerim birbirine yapışmıştı. Uyumadan önce ne kadar ağladığımı hatırlamıyorum bile! Sanırım yine yanlış yapmıştım; Yiğit'i hayatıma alarak yaptığım ilk yanlıştan sonra, şimdi de beni aldatmasına rağmen hala onu sevmeye devam ederek bir yanlış yapıyor ve bundan dolayı da büyük bir acı çekiyordum. Açtığım fake hesapla onu takip ediyor, şu an beraber olduğu kızla resimlerine bakıp bakıp gözyaşı döküyordum. Makus kaderimin döngüsü içerisinde hapsolmuştum sanki... Allah'ım ben nerede yanlış yapıyordum? Içimden bir ses sorun sende değil Selin, sen annenin kaderini yaşıyorsun diyordu. Mesaj panoma gelen bildirim ile birlikte daldığım düşüncelerden sıyrıldım ve mesajı okumaya koyuldum. Günde onlarca mesaj geliyordu hesabıma ama hepsi abaza tiplerden gelen mesajlardı.  Normalde okumadan geçerdim ama nedense bu mesajı okumakla kalmayarak cevap vermek istemiştim. Serkan Yıldırım isimli biriydi mesaj atan kişi. Selam diye yazmıştı aynı şekilde karşılık verdim. Bir kaç dakika yazışmamızın ardından bana söylediği şey ile birlikte sinirlenmiştim.

" İsmim Serkan değil Alp."

" Neden başka isimle hesap açıyorsun? Derdin ne? Genç kızların duyguları ile oynayıp bir köşeye atmak mı?"

Aslında bende gerçek ismimle açmamıştım hesabı ama yaşadığım duygu yoğunluğu ile terslemiştim onu.

" Yanlış anladınız hanım efendi. Öyle bir niyetim yok tabikii de. İşimden dolayı fazlası ile tanındığım için böyle bir yola baş vurdum sadece. Yeni yeni insanlar tanımak sohbet etmek istiyorum sadece."

Adamın üzerine gitmiş olduğumun farkındaydım ama erkekler tarafından fazlası ile kırgınlık yaşadığım içindi bu tepkim. Hele ki yeni aldatılmış olan bir kadın erkeklere karşı oldukça öfkeli oluyordu.Adama karşı kaba davranmıştım sonuçta her erkek aynı değildi ki.

" Kusura bakmayın sert çıktıysam."

İsminin Alp olduğunu öğrendiğim adam ilk önce emoji gönderdi ardından tekrar yazmaya devam etti.

" Sorun değil. Erkeklere karşı güven probleminiz olabilir normaldir böyle tepki vermeniz."

"Yeni aldatılmış biri olarak normal evet."

" Çok üzgünüm bilmiyordum. Hatırlatmış gibi oldum ben şimdi değil mi."

Boşu boşuna üzerine gitmiştim adamın. Oldukça kibar birisi olduğu belli oluyordu. Hiç suçu yokken özür diliyordu benden.

" Özür dileminze gerek yok nereden bilecektiniz ki? "

" Yinede hatırlatmak istemezdim. Size kendimi nasıl affettirebilirim? Çok güzel bir yer biliyorum benimle birlikte çay kahve içer misiniz rica etsem?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıllar Önce | Aşk Yolculuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin