072020 ~ 0800~~~
"Şuna bakın."
Changmin elindeki hatıra kutusunu lise arkadaşlarıyla birlikte gittiği son tatilden küçük bir anıyı sıkıştırmak için açmıştı fakat önüne çıkan kağıtla birlikte gülmeden edememiş ve Chanhee ile oda arkadaşı Hwanwoong'un görmesi için hafifçe kaldırmıştı.
"Ne o?"
"Şu hayat kurtaran kopya kağıtları değil mi?"
Chanhee Hwanwoong'un kurduğu cümleyle kahkaha atarken daha dün bu konuyu Hyunsung ikilisine açtığı gelmişti aklına.
Changmin'in elinden alırken kağıdı, ayaklanmıştı hızla.
"Bunu onlara gösterip gelmem lazım."
"Sakın kaybetme!"
~~~
"Neredesiniz siz?"
"Biz derken?"
"Sen ve Jisung'dan bahsediyorum."
"Ne yapacaksın bizi?"
"Bilemiyorum şimdi ne yapsam ki sizi öldürsem mi yoksa evlendirsem mi?"
"İyi geceler Chanhee."
Suratına kapatılan telefonla kafasını büfenin duvarına vurduktan sonra aklına gelen fikirle derince bir nefes almıştı.
Jisung'u arama gibi bir girişiminde elbetteki bulunmayacaktı.
Neyseki Hyunjin odasındaydı ve Jinyoung'la yaptığı kısa bir işbirliğinin ardından beyefendi kendini otelin koridorunda bulmuştu.
Chanhee küçük bir kağıt için çocuğu odasından etsede bir şeyleri düzeltmek adına uykusunu bile feda ediyordu.
"Ne yapıyorsun?"
"Birlikte Jisung'u arayacağız ne yapıyor olabilirim? Önden buyur hadi."
Kendisine dik dik bakan Hyunjin tek bir milim dahi kıpırdamazken göz devirip çıkışmıştı sinirle.
"Elini tutup çocuk gibi peşimden sürüklenmek istemiyorsan yürü be!"
~~~
"Uyuyordur o."
Hyunjin bir kaç adım geride durduğu kapıda telefonuyla oynarken Chanhee dibine kadar girdiği kapıya kafasını yaslayarak konuşmuştu.
"Nereden biliyorsun ki?"
"Biliyorum işte."
Chanhee kafasını tekrardan kapıya yaklaştırdığında pembe pijamalarını yeni farkeden Hyunjin kahkaha atarak baştan sona pembe görünen başkanının bol pijamasının kolundan tutarak kahkaha atmaya devam etmişti.
"Çok saçma ama neden bu kadar yakışmış bu?"
Chanhee kolunu tutan bedeni iterek susmasını söylerken konuşmuştu hızla.
"Juyeon yok sanırım dalabiliriz içeri."
"Jisung'un oda arkadaşı Juyeon mu?"
"Evet. O olmadığı için rahat takılabiliriz yırttın gene."
"Juyeon'un yanında rahat takılamıyor musun?"