ᵘⁿᵒ.

312 49 10
                                    


-- ᴀʙʀᴇ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ..-- ʜᴀʙʟᴏ́ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏs ɢʀɪsᴀ́ᴄᴇᴏs, ᴛᴇɴɪᴇɴᴅᴏ ᴇɴ ᴍᴀɴᴏ ᴜɴᴀ ᴄᴜᴄʜᴀʀᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴ ʟɪ́ǫᴜɪᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ᴍᴏʀᴀᴅᴏ ʏ ᴇsᴘᴇsᴏ ᴀ ᴠɪsᴛᴀ ᴅᴇʟ ᴄᴇɴɪᴢᴀ.

Kᴀᴛsᴜᴋɪ ᴍɪʀᴏ́ ᴄᴏɴ ʀᴇᴘᴜʟsɪᴏ́ɴ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ sᴜsᴛᴀɴᴄɪᴀ ǫᴜᴇ sɪɴ ᴅᴜᴅᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ; ᴅᴀʙᴀ ᴍᴀʟᴀ ᴘɪɴᴛᴀ.

ᴍᴏsᴛʀᴏ́ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴇᴄᴀ ᴅᴇ ᴀsᴄᴏ, ᴇᴠɪᴛᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ɪɴᴛᴇɴᴛᴏs ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴅᴀʀʟᴇ ᴇʟ ᴍᴇᴅɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴏ.

-- ¡ɴᴏ ʟᴏ ᴛᴏᴍᴀʀᴇ́!¡sᴇ ᴠᴇ ᴀsǫᴜᴇʀᴏsᴏ!-- ɢʀᴜɴ̃ᴏ́.

-- ᴜᴛɪʟɪᴄᴇ́ ᴍɪ ᴅᴏɴ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴇᴅɪᴄɪɴᴀ, sᴜᴘᴜsᴇ ǫᴜᴇ ᴀsɪ́ sᴇ ᴛᴇ ʜᴀʀɪ́ᴀ ғᴀ́ᴄɪʟ ᴛᴏᴍᴀʀʟᴀ.-- ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴄᴏɴ ᴠᴏᴢ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀ.

ᴛɴ, ᴅᴇsᴅᴇ sᴜ ɴɪɴ̃ᴇᴢ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴜɴ ᴀsᴘᴇᴄᴛᴏ ᴅᴇsᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ, ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ ʏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ. Iɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ sᴜ ᴛᴏɴᴏ ᴅᴇ ᴠᴏᴢ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ ʏ ʙᴀᴊᴏ ᴇʀᴀ ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀɪ́sᴛɪᴄᴏ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ.

ʟᴏ ᴍᴀʟᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ sɪᴛᴜᴀᴄɪᴏ́ɴ, ᴇʀᴀ ǫᴜᴇ ᴛɴ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴇʟ ᴀsᴘᴇᴄᴛᴏ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ᴅᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴏɴᴄᴇ ᴏ ᴅᴏᴄᴇ ᴀɴ̃ᴏs; ʏ sᴜs 1.45ᴄᴍ ɴᴏ ʟᴇ ᴀʏᴜᴅᴀʙᴀɴ.

-- ¡ǫᴜᴇ ɴᴏ-

ᴋᴀᴛsᴜᴋɪ sᴏʟᴛᴏ́ ᴜɴ ɢʀɪᴛᴏ ᴀʜᴏɢᴀᴅᴏ ᴀʟ sᴇʀ,ᴘʀᴀ́ᴄᴛɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴀʜᴏɢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴄᴜᴄʜᴀʀᴀ sᴏᴍᴇᴛɪᴅᴀ ᴇɴ sᴜ ɢᴀʀɢᴀɴᴛᴀ. Tɴ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅɪsᴛʀᴀɪᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ɪɴɢʀᴇsᴀʀ ᴅɪᴄʜᴏ ᴏʙᴊᴇᴛᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀᴠɪᴅᴀᴅ ᴅᴇʟ ᴄᴇɴɪᴢᴀ.

-- ᴠᴇɴɢᴀɴᴢᴀ -- ᴛɴ ᴀʟᴢᴏ́ sᴜ ᴘᴜɴ̃ᴏ ᴇɴ ᴇxᴘʀᴇsɪᴏ́ɴ ᴀ sᴜ ᴠɪᴄᴛᴏʀɪᴀ.-- ᴘᴀʀᴀ ʟᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀ ɴᴏ ᴛᴇ ᴇᴍғᴇʀᴍᴇs.

ᴋᴀᴛsᴜᴋɪ sᴏʟᴛᴏ́ ᴜɴᴀ ʙᴀᴊᴀ ᴍᴀʟᴅɪᴄɪᴏ́ɴ, sɪɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴘᴇsᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴇɴ sᴜ ʀᴇɢᴀᴢᴏ ᴇʀᴀ ɴᴜʟᴏ, ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏʟᴇ ᴛᴏsᴇʀ ᴄᴏɴ ᴘᴏᴄᴀ ᴠɪᴏʟᴇɴᴄɪᴀ.

-- ᴍᴀ́s ᴛᴇ ᴠᴀʟᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴇs, ʜᴏʙʙɪᴛ.-- ᴀᴍᴇɴᴀᴢᴏ́ ᴄᴏɴ ᴠᴏᴢ ᴍᴀ́s ʀᴏɴᴄᴀ ᴅᴇ ʟᴏ ᴜsᴜᴀʟ.

-- ᴛᴇ ᴛʀᴀɴsғᴏʀᴍᴀʀᴇ́ ᴇɴ ᴘᴜᴅɪ́ɴ ʏ ᴛᴇ ᴄᴏᴍᴇʀᴇ́.-- ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴇʟʟᴀ.-- ᴅᴏʀᴍɪʀᴀs ᴄᴏɴ ʟᴀ ʟᴜᴢ ᴇɴᴄᴇɴɪᴅᴀ --.

sɪɴ ᴅᴇᴄɪʀ ᴍᴀ́s, ᴇʟʟᴀ ᴇɴᴄᴇɴᴅɪᴏ́ ʟᴀ ʟᴜᴢ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ; ᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴛᴇ́ᴛʀɪᴄᴏ ᴀsᴘᴇᴄᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴇɴ ᴘʟᴇɴᴏ ʀᴇsғʀɪᴀᴅᴏ.

ᴛɴ sᴇ ᴅᴇsᴘɪᴅɪᴏ́ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴅᴏʟᴇ ᴘᴏᴄᴏ ʟᴀs ᴍᴀʟᴅɪᴄɪᴏɴᴇs ǫᴜᴇ ᴋᴀᴛsᴜᴋɪ ʟᴇ ʟᴀɴᴢᴀʙᴀ ʜᴀᴄɪ́ᴀ sᴜ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ.

ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ᴄᴇʀʀᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ғᴜᴇ ʀᴇᴄɪʙɪᴅᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀs ᴍɪʀᴀᴅᴀs ᴄᴜʀɪᴏsᴀs ᴅᴇ ʟᴀ sǫᴜᴀᴅ sᴏʙʀᴇ ᴇʟʟᴀ, ᴜɴᴏ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴅᴇʟ ᴏᴛʀᴏ ᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴄᴜʀɪᴏsɪᴅᴀᴅ.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 07, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

ᴘ ᴜ ᴅ ɪ́ ɴ (ᵏᵃᵗˢᵘᵏⁱ ᵇᵃᵏᵘᵍᵒᵘ ˣ ˡᵉᶜᵗᵒʳᵃ).Donde viven las historias. Descúbrelo ahora