Σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα.Νομίζω μπορείτε να καταλάβετε τι μέρα είναι σήμερα.Καλά το καταλάβατε.Είναι η μέρα της ληστείας!Και μπορώ να πω ότι ανυπομονώ.Δεν αγχώνομαι καθόλου.Έχω προετοιμαστεί για όλα.Με τη βοήθεια του Μπομπ,νοίκιασα ένα αμάξι,όπως επίσης τέσσερεις στολές.Και είμαι έτοιμος για όλα.
Μόλις ντύθηκα,κατέβηκα κάτω και είδα την Τζέσικα να είναι έτοιμη να ανέβει πάνω.Εγώ όμως την σταμάτησα και της είπα:
《Που πας;》
《Πάνω》
《Τι πας να κάνεις πάνω;》
《Πάνω να μιλήσω στον Τζέραλντ》
《Αδερφούλα.Όλα θα πάνε καλά》Αναστέναξε.
《Μακάρι》,μου είπε και εν τέλη ανέβηκε πάνω.Εγώ,από την άλλη,κάθισα στην πόρτα και περίμενα τον Τζέραλντ να κατέβει.Τελικά,μετά από δύο λεπτά,τον είδα να κατεβαίνει πολύ αγχωμένος.Να πω την αλήθεια,εγώ ήμουν πολύ άνετος.Αφού όλα θα πάνε τέλεια.Δεν υπάρχει περίπτωση να πάει τίποτα λάθος.Το ξέρω καλά.Σε λίγη ώρα από τώρα,θα είμαστε πλούσιοι!
Πάντως,μόλις είδα τον Τζέραλντ να κατεβαίνει τις σκάλες,αμέσως τον ρώτησα αν είναι έτοιμος.Και αφού δέχτηκα θετική απάντηση,τότε σηκωθήκαμε και φύγαμε.Βγήκαμε έξω και κατευθυνθήκαμε στο μαύρο Nissan Sentra που είχα νοικιάσει.Εκεί μας περίμεναν ήδη ο Ματ με τον Κρις.Τους έκανα νόημα να μπούμε μέσα και ύστερα φύγαμε για το εστιατόριο.
Κάποια στιγμή,και ενώ εγώ οδηγούσα με ένα πολύ πλατύ χαμόγελο,ο Τζέραλντ γύρισε και με ρώτησε που πηγαίναμε.Αυτήν την ερώτηση μπορώ να πω εξέφρασε και ο Ματ.Και βεβαίως,εγώ απάντησα ότι πάμε σε ένα εστιατόριο.Δεν υπήρχε λόγος πια να το κρύψω.Έπρεπε και εκείνοι να μάθουν τι ληστεύουμε.
Και μπορώ να πω ότι τους δημιουργήθηκε απορία.Γιατί ληστεύουμε εστιατόριο.Δε μπορώ να πω.Είχαν δίκιο που απορούσαν.Γι'αυτό,φρόντισα και εγώ να τους πω ότι ο διευθυντής του εστιατορίου έχει ένα μικρό χρηματοκιβώτιο στο γραφείο του.Τι;Ψέματα είπα;
Μα να που τελικά φτάσαμε στο εστιατόριο.Εγώ,όπως μου είπε ο Ντόναλντ,πήγα από τη πίσω μεριά και άφησα το αμάξι.Όταν φτάσαμε στη πίσω μεριά,σταμάτησα και κατέβηκα,έχοντας ακόμα σχηματισμένο στο πρόσωπο μου εκείνο το πλατύ χαμόγελο.
Όταν κατέβηκα από το αμάξι,κατευθύνθηκα προς τη πόρτα του εστιατορίου.Δε πρόλαβα όμως να την ανοίξω,διότι ο Τζέραλντ ήρθε και μου είπε:
《Να σου πω》
《Πες μου》
《Ποιο εστιατόριο είναι αυτό που θα ληστέψουμε;》
《Το Delicatessen Restaurant》
《Ορίστε;》
《Τι έπαθες Τζέραλντ;Έλα πάμε μέσα.Μη καθόμαστε εδώ》
ESTÁS LEYENDO
Mr Larry (#TYS21)
Misterio / SuspensoLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...