Jeonjk_:Sana inanamıyorum.
Jeonjk_:Bu bir şaka olmalı.
Jeonjk_:Cidden yapmış olamazsın.
lalisa_m:Sana günlüğüm elimde olsun demiştim değil mi?
lalisa_m:Yarın sana göstereceğim de demiştim.
lalisa_m:Ne bekliyordun ki?
Jeonjk_:Lalisa
Jeonjk_:OKULUN KANTİNİNE BOXER KOYUP,'JEON JUNGKOOK'A' DİYE NOT BIRAKMAK NE DEMEK YA?!
Jeonjk_:TÜM KARİZMA GİTTİ SENİN YÜZÜNDEN.
lalisa_m:Çok eğlendim gjhfsgs.
Jeonjk_:Komik değil Lalisa.
lalisa_m:Komikti.
Jeonjk_:Hem de hiç komik değil.Müdür bunlar ne? dedi.Ben bile sana kıyamadım arkadaşım şaka yapmış diyemedim.
lalisa_m:Jungkook .
lalisa_m:Ben sana o günlüğü geri ver demiştim.Sende getirmedin.
lalisa_m:Üzgünüm.
lalisa_m:Aslında üzgün felan değilim gdfhdfj.
Gönderilemedi.
Jeonjk_:O günlüğü artık ömür boyu vermeyeceğim.
lalisa_m:Açamazsın ki
Jeonjk_:Açacağım,bal gibi de açacağım.Ne değerli günlükmüş amk.Neler yazıyor içinde kim bilir?
lalisa_m:Hayır,hayır.
lalisa_m:JUNGKOOK!
lalisa_m:Açma,sakın açma.
lalisa_m:O günlüğü alacağım senden.Göreceksin!
Sabah saat 08.15:
Jungkook'u arıyordum okulda.Derse girmem gerekiyordu ama onu bulmam lazımdı.Günlüğümü alacaktım.
Sırt çantam kolumdan düşüyordu ben koşarken.Jungkook'u kantinde duvara yaslanmış,günlüğüm ile uğraşıyor gördüğümde resmen üzerine atladım.
''Jungkook!''
Boyu benden uzun olduğu için günlüğü havaya kaldırmıştı ve de ben onun eline yetişemiyordum. ''Ver şunu bana.''
Jungkook kafasını salladı. ''Hayır.Boşuna uğraşma.'' Resmen tişörtünü yırtacaktım elinden günlüğü almak için.Jungkook ellerimi üzerinden çekti ve günlüğü arkasına sakladı.Sırıtması benim sinirlerimle oynuyorduk.
''Bana bak Jungkook,ver şu günlüğü bana!''
''Okulda rezil oldum artık,hayatta vermem.'' dedi ve ardından farklı bir konuya değindi.
''Lalisa derse geç kalacağız.Sınıfa gidiyoruz hadi.''
Gözlerimi pörtlettim. ''O günlüğü senden almadan sınıfa da gitmiyorum.'' dediğim an da beni kucağına alması bir olmuştu.Dersi boş öğrencilerin hepsi bize bakarken ben Jungkook'un sırtına vuruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More than a friend | liskook
FanficJungkook'un Lalisa'nın değerli günlüğünü alması ile her şey daha bir karmaşık hal alır. ©2020 | lavalia