Bölüm-1:Yeni Üniversite

208 51 87
                                    

Merhabalar!

Daha 2-3 gün öncesine kadar çok iyi bir kitabım vardı ve devam ettiriyordum. Ama açıklama kısmında gördüğünüz gibi emeğimin karşılığını alamadığım için kitabımı sildim. Şu an yepyeni bir kitapla karşınızdayım.
Umarım beğenirsiniz!

Güzel yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
İyi okumalar😊

Merhaba ben Su Atay. 21 yaşındayım ve bir üniversite öğrencisiyim. Bugün yeni okulumda ilk günüm. Cuma günü tatilden döndüğümüz için acayip derecede tatil yaşamına alışmıştım. Ta ki bugüne kadar:

-"Kızım Su hadi gel artık kahvaltı hazır seni bekliyoruz."

-"Tamam anne hemen geliyorum."

-"Yok yok Leyla bu kız iyice boşluğa ve tatile alıştı uyanır mı sence?"

-"Off baba Allah tan merdivenlerdeydim. Yine arkamdan dedikodu yapmaya başlamışsınız"

-"Yeni sınıfını falan biliyorsun değil mi kızım?"

-"Biliyorum baba o kadar da salak değilim."

Böyle tatlı atışmalardan
sonra yeni okuluma doğru ilerliyoruz babmla birlikte. Kapının önüne geldiğimizde babam:

-"Kendine çok dikkat et emi kızım"

-"Tamam babacığım sen hiç merak etme hadi hoşçakal."

-"Hoşçakal kızım"

Evet yeni sınıfıma girmiş bulunmaktayım. Amma da kalabalık bir sınıftaymışım. Hemen ders başlamadan boş yere oturdum. Bir erkeğin yanı tek boştu bende tabii onun yanına oturdum.

Hoca derse gelmişti:

-"Merhabalar çocuklar. Ben yeni edebiyat öğretmeniniz Bahar Uçar. Dersimize geçmeden önce hepinizi tanıyalım. Evet hadi sırayla hepiniz kendinizi tanıtın bakalım."

Evet herkes kendini tanıtmıştı şimdi sıra en arkadaki Dörtlüdeydi. Önümüzde bir kız ve bir erkek oturuyordu. Önce onlar kendilerini tanıtmaya başladılar:

-"B-ben Yağmur Atalar. 21 yaşındayım ve Antalya dan geliyorum." deyip oturdu kız. Nedense bu yağmur denen kıza kanım çok ısınmıştı.

-"Bende Bulut Sular. 22 yaşındayım ve Ankara dan geliyorum." dedi erkek de.

-"İsmim Ateş Yakar. 22 yaşındayım ve İstanbul dan geliyorum" dedi sert bir şekilde.

-"Kızım sıra sende tanıtsana kendini."

Dedi öğretmen yavaş ama sert bir sesle. Farkında olmadan Ateş denen çocuğa dalıp gitmiştim. Hemen:

-"Bende Su Atay. 21 yaşındayım ve İzmir den geliyorum." dedim.

Dersi hiç dinlemedim. Aklım hep o Ateş denen çocuktaydı. Ders boyunca bişeyler çizip durdu. Hep ne çizdiğini görmeye çalışıyordum ama bir türlü göremiyordum.

Dersimiz bitti ve bende okulun kütüphanesine gittim.

Kütüphanede kimse yoktu sanırım yeni yeni geleceklerdi.

Kendime kitap aramaya başladım çünkü gerçekten kitap okumayı çok seviyorum.

Hemen bir kitap buldum. Çok hoşuma gitmişti.
Hemen alıp sınıfa girip eşyalarımı toplayıp eve gidecektim...

Umarım begenmişsinizdir.

Sol alt köşede bulunan yıldız kısmına basarsanız çok mutlu olurum.

Tabii birde görüşlerinizi de merak ediyorum. Bunun içinde sizi yorumlar kısmına davet ediyorum.

Şimdilik bu kadar. Hepinizi çok çok seviyorum.

Hoşçakalın!!!

Sonsuzluğun BaşlangıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin