Bölüm Müziği: Sen benim şarkımlarınsın
"Hayatta olmaz! " Gong , Aysel 'in bağırması üzerine hiç etkilenmeden ona bakmaya devam ediyordu. Bu sırada Alihan salona endişeli bir şekilde giriş yapmıştı.
"Ne oluyor burada neden bağırıyorsun sen? "diye sorduğunda Aysel kardeşine bakarak konuşmasına devam etti. "Gel otur ne olduğunu sana Gong anlatır."Fazla tepki veriyorsun , bence o beni anlayışla karşılayacaktır. "
"Fazla tepki veriyorum öyle mi ?"
"Öyle. " dedi Gong düz bir sesle. Alihan ise sessiz bir şekilde ikilinin tartışmasını pinpon maçı izler gibi seyrediyordu . En sonunda dayanamayarak yine araya girdi.
"Biri bana neler olduğunu anlatabilir mi?" diye yeniden sorduğunda Gong planının bir kısmını ona anlatmaya başlamıştı. Genç adam anlattıkça Alihan heyecanlanıyor Aysel ise bir köşede homurdanıyordu. En son Gong'un konuşması tamamen bittiğinde konuşmaya yeniden dahil olmuştu.
"Bu çok çılgınca."
"Şimdi anlıyor musun neden delirdiği mi?"
"Ama her türlü varım hadi yapalım şu işi." dediğinde Gong'un yüzünde ki munzur gülümseme genişlerken Aysel kardeşine inanamayan gözlerle baktı.
" Az önce bu olaya çılgınca diyen sen değil miydin ? Şimdi ne değişti de kabul ediyorsun? Bu iş çok tehlikeli."
"Abla biraz sakin olur musun lütfen , bu işte benden başka gözün kapalı güvenebileceğin biri var mı? "
"Yok , ama seni sokakta bulmadım tamam mı Alihan , babamdan kalan son ve tek değerli parçamsın sana zarar gelmesine göz yumamam anlamıyor musun ? Gong sende annenin ne kadar tehlikeli biri olduğunu biliyorsun ne senin ne kardeşimin ne de kızımın hayatını aşkım için tehlikeye nasıl atayım bu bencilce bir davranış olmaz mı ?"diye sorduğunda araya çok farklı bir ses girdi.
"Peki senin bizi korumak adına ailemizi param parça bölmen bencilce değil mi anne ? babam ve ben yokluğunda ne kadar acı çekiyoruz görmüyor musun ? Sen yalnızca beni annesiz değil babasızda bıraktın . Senin yokluğunda babam eve çok az geliyor onu zar zor görüyorum nedeni ne biliyor musun ? Ona senin hakkında soru sorsam yanıtlamayacağını biliyor kızının en güçsüz hallerini görmesini istemiyor bu yüzden benden kaçıyor." dediğinde herkes şok olmuş bir şekilde küçük kıza bakıyordu. Ayla annesinin yanına gelerek kucağına oturduktan sonra küçük elleriyle annesinin yüzünü avuçlarının arasına almıştı.
"Anne lütfen amcam ve dayıma izin ver bu tek şansımız bak ben korurum dayımı büyük annemden söz veriyorum . Hem babamı hiç mi özlemedin yine eskisi gibi üçümüz mutlu bir aile olamaz mıyız ? bak okula gitmek istemiyorum ders notlarım düştü, arkadaşlarımla görüşmüyorum hiçbir şey yapmak istemiyorum. Anne ben çok küçüğüm böyle büyük sorumluğu bana yükleme ne olur ikinizde yanımda olun. "diye annesine yalvarmaya başladığı sırada Aysel'in istemsiz bir şekilde gözlerinden yaşlar süzülmeye başlamıştı. Ablasının ağlamasına dayanamayan Alihan yeğenine yalandan kızdı.
"Sen uyumadın mı ? gizli gizli bizi mi diniliyorsun küçük hanım? "
"Hayır uyuyordum ama çok bağırıyordunuz bende uyandım . Anne ne diyorsun bence dayımdan çok iyi bir ajan olur." dediğinde Alihan Ayla'ya hayretle bakmıştı.
"Bak hala laf yetiştirme çabasında hadi doğruca yatağa küçük hanım. "
"Bir dakika dayı ben olmazsam annemi ikna edemezsiniz bak amcam bunu bildiği için hiç karışmıyor." dedi ardından Gong'a bakıp göz kırptığında genç adam da yeğenine göz kırpıp gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçme
ChickLitAysel Bozkurt , adını bütün dünya ya duyuran başarılı bir iş kadınıydı.Üstelik bu başarısını daha otuzlu yaşlarında elde etmişti.Hal böyle olunca onu iş camiasında tanımayan yoktu. Kısa sürede adından sıkça bahsettirmesi ve bir çok ödüle layık görül...