Calm 🌾

1.1K 132 93
                                    

Düşünsenize karşınızda böyle tablo gibi bir adam var *-* Alec çok şanslısın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düşünsenize karşınızda böyle tablo gibi bir adam var *-* Alec çok şanslısın.

Bu görsele her defasında pata küte düşüyorum. Zaten WhatsApp arka planım da bu görsel *-*

Alec:

Gün boyunca Magnus'u hiçbir yerde görememiştim. Sanırım bütün gün odasından çıkmamıştı.

Gece de yanıma gelmeyeceğini bildiğimden sonunda ben onun yanına gitmeye karar vermiştim.

Odasının kapısına gelip kapıyı birkaç kez tıklattım. Sonrasında cevap gelmesini beklemeden odaya giriş yapmıştım.

Magnus hala yatağından çıkmamıştı ve uyuyordu. Bütün gün uyumuş muydu? Hem de bir şey yemeden?

Odadan çıkıp kapıdakilere yiyecek bir şeyler getirmelerini söyledikten sonra tekrar odaya giriş yapmıştım.

Onu uyandırmak istemiyordum ama bir şeyler yemeliydi. O yüzden yemek getirilene kadar onu uyandırmadım ve köşedeki koltuğa oturup onu izlemeye başladım.

Kısa zaman sonra kapıdan elinde tepsiyle bir kadın giriş yapmıştı.

"Sehpaya bırakıp çıkabilirsin."

Kadın tepsiyi sehpaya bırakıp dışarıya çıktıktan sonra ben de ayaklanıp Magnus'un yanına oturdum. Elimle yavaşça saçlarını sevmeye başlamıştım.

"Magnus, uyan hadi."

Magnus yerinde hareketlenmiş olsa da gözlerini açmamıştı.

"Hadi bak, bir şeyler yemelisin. Senin için bir şeyler hazırlattım."

Sonunda gözleri aralandı ve yorgun gözlerle bana bakmaya başladı.

"Aç değilim, uyumak istiyorum."

"Bir şeyler yedikten sonra uyursun yine." Deyip ayaklandım ve tepsiyi alıp onun yanına döndüm. "Bir şeyler yemelisin."

Bana bir süre boş gözlerle bakıp sonrasında yatakta oturur pozisyona geçmişti. Sonrasında elimdeki tepsiyi ona uzattım ve o da tepsiyi benden aldı.

"Benimle ilgilenmene gerek yok, ben iyiyim." Deyip önündeki şeylere baktı bir süre.

"Önce yemeğini ye, sonra konuşuruz."

"Konuşmak istemiyorum."

"Neden?"

Bir şey demeden önüne döndü ve tepsideki şeyleri yemeye başladı.

"Neden konuşmak istemiyorsun Magnus?"

"Senin için ne kadar önemliyim Alec?" Dediğinde bir süre ona bakmıştım.

Should See Me in the CrownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin