4. Čarobnica za primer

109 15 23
                                    

Nije uspela da promeni odeljenje. Više nije u poziciji da joj se ispune takve želje. Čak više ,svima je sigurno drago što će da se muči. Stisnuće zube, moraće ako želi da preživi. Predmeti joj zapravo i nisu bili teški. Matematiku je već znala odlično, kao i istoriju. Vojna strategija joj je bila potpuno strana. Njen otac je pokušavao kada je bila mala da joj objasni razne pozicije i rangove, ali nju je više zanimalo koje boje da kupi kristalnu kuglu. Svakako će se snaći, ne postoji predmet koji ona nije savladala. Ipak biti primljen u parlament magijskog sektora značilo je da moraš biti odličan u svim predmetima . Ne primaju tamo bilo koju budalu. Zvezadana tehnički nije primljena zvanično. Bila je glavni kandidat dok se Emilija nije pojavila. Ona je bila bolja od Emilije u svim predmetima, i naravno to nikada nije prestajala da joj nabija na nos.

Zar nisi naučila brojeve dok si ovce čuvala?

Sigurno si toliko puta pojela trule pečurke da više ni ne možeš da prepoznaš koje su dobre?

Tvoja moć je toliko slaba da ne možeš da nateraš ni knjigu da lebdi?

Ti ni ne znaš osnovne čini za isceljenje, zašto si upošte na akademiji?

Ti ne pripadaš ovde, mogu sve device ovog sveta da ti poklone moć ali ti nikada nećeš biti čarobnica. Vrati se u svoje selo, beri kukuruz, lovi zečeve za bolje i nisi. Ovo ti iz srca kažem.

Ta poslednja rečenica duboko je povredila Emiliju. Noći nakon toga je spakovala stvari i pobegla sa akademije. Za sobom je ostavila samo poruku za njenog brata.

Ne traži me.

Cela akademija je poludela. Veće starešina u histeriji jer im je blagoslovena čarobnica pobegla, profesori zabrinuti jer su izgubili studenta, Danijel besan jer ga je sluškinja ostavila, Jedino je Zvezdana bila srećna.

Nažalost ta sreća je kratko trajala jer je Danijel uspeo da vrati Emiliju. Tada ju je prvi put poljubio, pred celom akademijom i naravno Zvezdanom. Tek kada ju je izgubo shvatio je koliko je voli, a onda je proglasio:

"Ova devojka je sada pod mojoj zaštitom, svako ko je bude povredio ili makar pomislio da to učini imaće posla samnom I mojoj gardom."

To je bio zapravo bio indirektan udarac na Zvezdanu. Prenego što je otišao da traži Emiliju Danijel je imao opaku svadju sa njom jer je saznao šta joj je rekla. Stolice i knjige su leteli  na sve strane, prozori pucali zajedno sa glasnim žicama. Danijel, koji do tada nikada nije pokazivao iskrene emocije, je bio besan, a Zvezdana...ona je bila očajna. Znala je ako sada ode da traži Emiliju izgubiće ga. Lupila mu je šamara, pa ga poljubila. To je bio jedan od onih poljubaca koja devojka da samo jednom. Bio je bolan, sočan, i vrištao je ne ostavljaj me, volim  te. On ju je zgrabio za kosu i na trenutak u njegovim očima postoijala je želja da uzvrati taj poljubac još jačom merom, ali to je trajalo sekund. Odgurnuo ju je od sebe i obrisao usne. 

"Stvarno si spremna na sve Zvezdana, jadno."

Zalupio je vratima i ostavio Zvezadnu u mraku. Vikala je, govorila da će se vratiti jer samo ona zna ko je on i šta mu treba.Samo dve slomljenje duše poput njih mogu da čine jedno. Nije se vratio.

Emilija je nakon svog povratka dobila samopuzdanje koje joj je falilo. Ko ne bi kada bi bio pod zaštitom najzgodnijeg princa i ujedino njegova devojka. Zvezdana je i dalje bila bolja u akademskim predmetima ali joj je sada falilo nešto što je jedino Emilija imala. Njena moć koja ju je devica podarila je počela da jača, i kada je došao kraj prve godine i završnog testa znalo se ko će da zauzme prvo mesto. To je bila kap koja je prelila čašu. Prihvatila je gubitak Danijela, konstantnog uporedjivanja, ali da joj bedna seljančica oduzme mesto u parlamentu i bude na prvom mestu u celoj akademiji, to nije mogla da prihvati. Ona se krvnički borila za tu poziciju, nije lako učiti čitavu noć i sledeći dan izgledati sveže i bez podučnjaka. Pobediće Emiliju makar igrala i na kvarno. Naravno ta odluka ju je koštala moći, statusa i zamalo života. Sve je izgubila i sada kako se bliži kraj dana mora na disciplinsku. Program namenjen ispravci najlošijih studenata koji su počinili velike prekršaje. Tamo će ići svakog dana dokle onaj koji je glavni ne kaže da ne mora. Možda će joj ovo biti jedini predmet koji ne položi. 

-------------------------------------------------------------------

Heloo

Evo nastavka nadam se da će vam se svideti :)

Pravda za budaluWhere stories live. Discover now