16.Derinlerde Saklı Kedi

457 26 2
                                    

JENNİE NİN AĞZINDAN

Gözlerimi şidetli bir baş ağrısı ile açtım. Bir süre kendime gelmeye çalıştım. Sonra aklıma olanlar gelmişti. Kızların çığlığı ve karanlık... Etrafıma baktığım da odam da olduğumu fark ettim. Başımın ağrısı hafifleyince doğruldum. Öel banyoma gidip kıda bir duş aldım. Kendime gelmiştim. Üstüme siyah t-shirt ve eşofman giydim. Saate baktığım da sabahın dokuzuydu. Bütün gece uymuşum demek. Omuz silkip odadan çıktım. Aşağı kata indiğim de koltuklarda oturan bizimkileri gördüm hepsi ordaydı. Lisa hariç diğerlerinin yüzü bana dönük koltukta oturuyorlardı. Lisa ise onların karşısın da ki minderde arkası bana dönük şekil de oturuyor ve bir şeyler söyleyip dutlruyordu.

Lisa: Ya nolur yanın da beklesem. Ya bir an da bir şey olursa ve yanın da olamazsam? Gece de yanın da kalmama izin vermediniz.

Bizim Bangtanpink ona bıkkınca bakarken beni farkettiler. Onlara elimle sesiz işareti yaptım beni başlarıyla onayladılar. Sesizce Lisa yı dinlemeye devam ettim.

Lisa: Ya anlamıyor musunuz? Endişeleniyorum onun için. Siz neden bu kadar rahatsınız ya. Bayıldı. Bildiğin bayıldı. Ya bir şey olursa. Nolur yanın da durmama izin verseniz.

Hala beni fark etmemişti. Sesizce arkasın dan yakalştım. Tam arkasın da durunca onu belin den tutum ve havaya kaldırıp döndürmeya başladım.

Jennie: Yanımdasın ya zaten!

Lisa: NİNİ'M!

Lisa benim olduğumu anlayınca hızla kollarını boynuma doladı ve bana sıkıca sarıldı. Bir süre sonra durup onu indirdim ama o beni bırakmak yerine daha sıkı sarıldı. Gülüp ben de ona sıkıca sarıldım.

Lisa: Çok korktum.

Cevap vermeme gerek kalmadan iki farklı el Lisa yı ve beni ayırdı. Bu iki elin sahibi Jisoo ve Rose du.

Rose: Biraz da biz sarılalım Unni'me.

Jisoo: Sne sonra sarılırsın.

Ve ikisi de aynı an da bana sarıldı. Gülümseyip ben de onlara sıkıca sarıldım. En sonun da ayrıldığımız da Jisoo bana bakıp konuştu.

Jisoo: İyi misin?

Jennie: Evet. Abartılacak bir şey yok.

Rose: Bizi çok korkutun Unni.

Jennie: Korkmayı gerekdirecek bir şey yoktu.

Erkekler de sohbete karıştı.

Kook: Noona çok endişelendirdin bizi.

Jimin: Evet. Hem korkuttun hem endişelendirdin.

Jennie: Neyse. Çenenizi kapatın.

Herkes yerine geri oturdu ben de Lisa nın yanın da ki mindere oturdum.

Lisa: Sana çok kızgınım Nini. Beni çok korkutum bir süre senle konuşmayacam. Ve çok ciddiyim.

Gerçekten ciddi duruyodu. Ama bu duruma karşılık her zaman bir planım var. Kesin beni affeder ama onları bu halimi göstermek ne bileyim garip işte. Neyse elbet göreckelerdi şimdi olsa bir şey olmaz. Vücudumu tamamen Lisa ya döndürdüm.

Jennie: Bana dönsene.

Lisa: Hayır.

Jennie: Lütfen?

Oflayıp döndü. Kollarını göğsün de bağlamıştı ve trip mooduna girmişti.
Biraz durup kendimi hazırladım ve bebek yüz ifademi takınıp bebek sesimle konuşmaya başladım.

Jennie: Seni korkutmak istemedim bunu biliyorsun~ Lütfen böyle yapma bu beni üzüyor~ Hadi bu soğuk nevale yi affet~~

Jennie: Seni korkutmak istemedim bunu biliyorsun~ Lütfen böyle yapma bu beni üzüyor~ Hadi bu soğuk nevale yi affet~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve herkes şoka girer. Şok şok şok. Şu an da bana şaşkınca bakan yedi çift göz var. Diğerlerini umursama dan aynı ifademle Lisa ya döndüm.

Jennie: Hadi affet bu kızı~~~

Lisa: N-nini az önce yani sesin yani sen aegyo mu yaptın? Yok bu aegyo dan da tatlıydı sesin ve yüzün bebek gibiydi.

Jennie:  Evet de affet artık. Bak o kadar tatlılık yapıp karizmamı çizdim. Sırf beni affetmen için.

Lisa: Affetim tabii ki. Bu ara da kediye benziyordun.

Gülümsedim sonra hala şaşkın olan diğerlerine döndüm.

Jennie: Şöyle bakmayı kesin. Hadi görevi çok boşladık. Kalkın işinizin başına geçin...

DEVAMI 17. BÖLÜMDE

Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin