Pe cand ma uitam la serialul cel nou care a aparut, „Anne", am realizat ca povestea mea de iubire cu el n a fost atat de magnifica si plina de fericire si veselie, nu a fost roz, nici macar rosie n a fost..A fost ceva, nu stiu, o culoare palida, ca galbenul, cred.. In relatia asta noi doi am fost mai mult cei mai buni prieteni decat iubiti.. cred ca asta de fapt am cautat noi.. am cautat oameni in care sa avem incredere si credinta ca ne vor iubi exact asa cum suntem, ca ne vor da sperante si aripi spre a ne indeplini visele si visurile.. „Noi" ne am iubit diferit.. noi ne am iubit mai mult.. Ne am iubit pentru ce am avut.. pentru prietenia noastra pe care am avut o.. am avut ceva special de care putini oameni, daca nu chiar nimeni n a avut prilejul de a avea o iubire atat de sincera fara perdele si cu jaluzelele trase.. Iti sunt recunoscatoare ca mi ai fost cel mai bun prieten.. o parte din mine tinde sa creada ca nu te am pierdut de tot, crede ca este doar o perioada care ne a fost data sa ne regasim singuri, sa invatam sa ne descurcam singuri si sa ne iubim mai mult, sa ne iubim pentru ceea ce suntem.. sa nu ne mai judecam si sa ne accesptam asa cum suntem.. regret ca te am pierdut.. regret ca mi am pierdut cel mai bun prieten ami mult decat ca te am pierdut ca iubit..
Dupa multa vreme in care am fost dezorintata in viata, cand ai aparut tu am simtit ca prind aripi, ca o sa mi descopar o noua parte a amea.. ceea ce am si facut impreuna cu tine.. ne am descoperi amandoi.. am petrecut mult timp impreuna.. poate prea mult.. sau nu.. poate am fost prea repede impreuna.. sau nu.. in orice caz asa ne a fost scris.. si da, inca sper sa mi recapat cea de a doua jumatate a sufletului pe care am pierdut o cand te am pierdut pe tine, prieten drag.. ne am fost alinare.. ne am iubit.. dar nu sufiecient sa rezistam spre a ne crea un nou capitol.. ne am grabit si am esuat.. as fi vrut sa pot schimba.. dar nu pot.. te iubesc prieten drag..
Ce am avut noi a fost iluzia inimii.. am tanjit amandoi dupa iubire, eram insetati si curiosi spre a a afla cum este sa fii iubit si apreciat.. am vrut sa traim o poveste, un basm fericit in care eu eram printesa si tu printul.. si aici n ai fi venit tu sa ma salvezi, ci ne am salvat reciproc.. ne am salvat iubindu ne ca niste copii.. am tanjit atat de mult dupa ceva real, incat ne am sacrificat iubirea prieteneasca.. Atunci cand iubesti inima ti se aliaza cu mintea si ti se creeaza o noua realiate, se formeaza o noua poveste, un basm in care totul este roz.. Fericirea este peste tot.. este ca si cum ai pluti, ca si cum ai putea sa simti norii atunci cand calci pe ei, descult si dezbracat de toate durerile pamantesti pe care le are omul.. Pur si simplu te transorma in alt om, un om mai bun, desi majoritatea oamenilor tin sa creada ca iubirea te face vulnerabil si slab in fata celorlalti.. eu cred ca te face unul dintre cei mai curajosi si puternici oameni.. iti confera o putere de nedescris, iti da curaj atunci cand abia mai poti, iti da sperante ca totul o sa fie bine, iti creeaza vise si ti intareste dorinta de a lupta pentru ceva mai bun, pentru o lume mai buna..
Fiecare om isi are experientele lui, unele mai frumoase, aletele mai putin frumoase, dar au rolul de a crea un om minunat cu cat mai multe calitati.. dar nu se poate fara sa ai iubire in suflet.. fara iubire esti gol, pustiu.. cum ai putea sa lupti fara sa ai speranta ca o sa fie mai bine? cum ai putea sa incerci macar ? „oamenii nu sunt facuti sa stea singuri" acest citat este adevarul in sine.. nu exista oameni fericiti care sunt singuri.. si nu exista om care sa fie singur.. exista doar oameni care si au pierdut sperante de a mai iubi odata cu esuarea intr o relatie sau in formarea acesteia.. sau cand esti respins.. cum am spus sunt atatea si atatea cauza pentru care sa nu mai poti lupta.. dar crede ti ma pe cuvant ca iubirea niciodata n a fost si nici n o sa fie una dintre cauuze.. Da ea te poate face ganditor, visator si chiar uituc.. far te fac fericit si ti umple sufletul de sentimentul asta ca pur si simplu lucrurile sunt exact acolo unde trebuie sa fie.. incepi sa crezi ca basmele pot exista si crezi ca si tu poti avea unul.. incepi sa speri iar ca vei avea un basm desi oamenii spun ca sunt imposibile.. de ce sa i asculti pe ceilalti in loc sa ti asculti propria inima?.. da poate ca o sa iei multe decizii din pria iubirii care ulterior o sa ti para gresite, dar pentru ca le ai luat atunci cand iubeai , astea le face minunate.. nu trebuie sa invinuiesti pentru ce n a mers.. asta a fost sa fie.. aceste esecuri au rolul de a te forma ca om.. asa ca zambeste si spera spre o noua aventura spre iubire.. nu ti lasa imaginatia sa plece..
Nu uita sa te iubesti, pentru ca tu cu tine vei fi mereu.. si tine minte, in lumea asta macar o persoana te va iubi.. nu vei fi niciodata singur/a..
si ca sa te poti iubi, trebuie sa ti dai voie sa te ierti si sa treci peste tot ce ai trecut.. peste tot ce te a durut si sa te vindeci.. si pentru asta trebuie sa lupti si sa incerci.. fara ca macar sa ti treaca prin minte gandul de a renunta sau a ceda .. trebuie sa lupti pentru fericirea ta.. no matter what.. dar pentru asta iti trebuie macar un gram de incredere pe care l strangi de la prieteni si de la familie..
YOU ARE READING
doar o realizare..
Romanceiubirea este cel mai de pret lucru pe care l poate avea un om..