Woda jest niezbędna do życia. Potrzebują jej wszystkie stworzenia. Stanowi prapoczątek.
Mówi się że WSZYSTKO I NIC jest trucizną. Zależne jest to jedynie od dawki. A co powiemy o wodzie? Potrzebujemy jej by żyć, lecz w wodzie łatwo jest się utopić, czyż nie?
Ogień jest energią. Daje nam ciepło. Lecz nawet jedna maleńka iskierka może wywołać pożar, który zwęgli wszystko.
Na świecie są podobno 4 żywioły, jednak tylko 2 z nich są potężne skrajności. Tak tymi żywiołami jest ogień i woda.
Niestety los nie był dla nas łaskawy i musieliśmy żyć odpychając się nawzajem bo są byliśmy swoimi skrajnościami
On był wodą a ja ogniem.
Potrzebowałam wody aby żyć, jednak gdy była zbyt blisko tonęłam i najzwyczajniej na świecie potrzebowałam tlenu aby nie zgasnąć.
On potrzebował ciepła i światła. A Ja byłam jego światełkiem. Jednak podchodząc za blisko parzył się. A nikt przecież nie chce spłonąć żywcem ...
On potrzebował czasu na zagojenie prowadzony po oparzeniach ognia, a ja czasami musiałam opróżnić swoje płuca z wodą, w którym cały czas się zatracałam tonąc.
Pewnie jakiś mądry człowiek powieści, że wystarczy użyć dystansów, aby móc żyć i nie zginąć. Ale nie wszystko przecież jest czarne albo białe. Kiedy gry się spełniające uczucie świat zyskuje odcienie.
A kiedy świat zyskuje odcienie nic już nie jest takie samo, zmienia się nasza perspektywa.
Czasu nie da się cofnąć. Wszystko co się wydarzy będzie obejmować jakiś skutek, więc dzieje się w jakimś celu.
Słońce wschodzi na wschodzie autor: później zniknąć za horyzontem na zachodzie, a ja spotkałam ciebie aby (...)? No właśnie po co? I dlaczego nikt mnie wcześniej nie poinformował, że będzie tak boleć?
Może gdy twoje poparzenia się zagoją, a ja usunie resztki wody z płuc -ponownie do tego wracając dowiemy się ...
Prawdy
.
.
.
Witam był moim Madam! A może znajdzie się i jakiś Don: D
Prolog nie wyszedł mi do końca tak, jak chciałam, w mojej głowie wyglądało na bardziej tajemniczo, mimo że mam nadzieję, że nawet taka forma przypadkowo komuś do gustu i co najważniejsze zachęci do czytania
mógłbym tu być bardzo zadowolony z tego, jakikolwiek komentarz może być nawet emoji, będę wtedy wiedziała, że mam jakiegoś odbiorcę i bardzo to mnie motywuje !!
a właśnie !!! Czy dobrym pomysłem będzie zrobienie rozdziału „od autorki"? Troszkę bliżej się poznamy, zapoznam się z zamysłem itd. : D Koniecznie napiszcie co o tym sądzicie.
To by było chyba na tyle. Dziękuję i widzimy się w 1 rozdziale
PS pamietajcie o zostawieniu komentarza: D i czekam na jakieś opinie <3
Nie mam pojęcia o co chodzi ale wattpad robi mi jakieś dziwne błędy w tekście, nie wiem czy ta korekta coś da, będę to monitorować !