TRAILER REQUESTS

3.7K 80 176
                                    


[Română/English]

Cartea nu este nici DESCHISĂ nici ÎNCHISĂ este doar - acolo. Nu voi mai face trailere o perioadă nedeterminată de timp, din motive personale.

REGULI PENTRU TRAILER

- O să folosesc numai două sau trei personaje principale în trailere. Depinde de carte.

- Personajele principale TREBUIE să aibă clipuri ce pot fi folosite. (Interviurile și ședințele foto NU se pun). Cu alte cuvinte doar actori.

- Cartea trebuie să aibă cel puțin patru capitole. Nu accept cărți cu un capitol sau doar prolog.

- Cererile se fac doar în capitolul ăsta.

- Am dreptul să nu accept o comandă.

CERINȚE

NOTĂ: FIȚI ORGANIZAȚI, DETALIAȚI, ŞI SCRIEȚI CORECT GRAMATICAL, VĂ ROG.

- Titlu, autor(i), starea (dark, happy, etc.), distribuția & în funcție de importanță cine e cine.

- Genul (thriller, fantasy, etc.) un scurt rezumat și subiectul/subiectele poveștii tale. Momente semnificative din carte (fiți cât mai specifici și detaliați).

- Detalii despre personaje (personalitate, legătura lor în carte cu celelalte personaje, etc.)

- Texte/fraze 'specifice' pe care le pot pune și în ce ordine.

- Limita textului este de 1-10 texte. NU îmi spune folosește descrierea.

- Voice-over-ing (nu este obligatoriu, dar dă o stare mult mai bună trailer-ului): orice format audio dintr-un film/serial (link-uri obligatoriu).

- Idei & clipuri dorite: idei vizuale și ce fel de clipuri vrei să aibă trailerul tău. Evenimente ce au loc în timpul cărții. (ex: sărut, tras de pistol, alergat, jucat şah, etc.) Dacă aveți clipuri specifice în minte, îmi puteți lăsa linkul.

- Muzica: Orice cântec specific, dacă nu, atunci ce fel de stare vreți sa aibă.

PLATA este foarte simplă, tot ce trebuie să faceți este să mentionționați cine v-a făcut trailerul (@xluciole) și să-l puneți într-un capitol.

__________________

RULES FOR THE TRAILER

- I will use only two or three main characters in the trailer. Unless I feel like doing something else. It depends on the story.

- Principal characters (main cast) MUST have clips that are usable (Interviews and photo-shoots do NOT count). In other words, only actors.

- Your story must have at least four chapters. I don't accept books with one chapter or just the prologue.

- Requests can be made only in this chapter.

- I have the right to reject a request.

REQUIRED

- Title, author(s), mood (dark, happy, etc), cast & in order of importance, who is who.

- Genre, short summary and story plot/plot points. Significant moments of the book.

- 'Specific' texts & quotes that you want in the trailer, and in what order.

- Word limit : 1-10 per-slide. DON'T tell me use the description as the text.

- Voice-overing (not required) : Any audio format from a movie/series (links required).

- Clips & ideas: visual ideas and what kind of clips you want to see in your trailer. Events that occur in your story (kissing, guns, running, playing chess, etc.)

Music : any specific song. If not, what kind of mood you wish the song to have.

PAYMENT is really simple. All you have to do is mention who made the trailer (@xluciole) and use it in one of the chapters.

TrailersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum