Bölüm 1

1.3K 53 7
                                    

Öncelikle selam :D İlk hikayem değil ama anlatımımı biraz daha düzeltmeye çalışarak yazdım.Bundan önce 2 hikayem daha olmuştu ama sildim.Umarım beğenirsiniz ve okumaya devam edersiniz.

Yağmurun bardaktan boşalırcasına yağdığı,gece bulutlarının vakti geldiği bir akşam üstü Sirius sessizce odasında pencerenin önünde oturmuş,camdan bakıp Hogwarts'daki yeni yılının nasıl geçeceğini düşünüyordu.Kafasında iyi kötü birçok düşünce vardı.Ya hiç arkadaş edinemezse ? Ya okulda çok popüler olursa ve birçok arkadaşı olursa? Ya da Sltherin'e giderse ? Bütün soyu Slytherin'den geliyordu ama Sirius Slytherin'den nefret ediyordu.Daha okula başlamadan oraya seçilirse o binadaki insanların arasında boğulacağını.

"Sirius! Yemek hazır!" diye bağırdı annesi.Annesinin sesiyle irkilmesi ve bunu atlatmasının ardından birkaç saniye geçtikten sonra masadakileri fazla bekletmemek için hızla koyu renkli tahta merdivenlerden indi ve normal haline geri dönmek için biraz kapının önünde bekleyip mutfağa girdi.Masaya oturup Kreacher'ın yemekleri servis etmesini bekledi.Kreacher onların ev ciniydi.Aşırı derecede huysuz bir kişiliğe sahipti ve Sirius'un annesine oldukça bağlıydı.


Sirius kendini bildi bileli bu masada yenen her yemek sessiz ve gergin geçerdi.Bu sessizlik kısa süre sonra bozuldu."Yarın Hogwarts'a gidiyorsun.Heyecanlı mısın ?" diye sordu tiz çatlak sesli kadın.

"Hayır.Değilim."
Konuşmanın devamı gelmedi ve yemek yemeye devam ettiler.Yaklaşık yarım saatin ardından Sirius tekrardan camın önünde oturup tekrardan manzarayı izlemeye başladı.İçinde bir şeyler hissediyordu.Sanki başka bir kişilik.Bu aileye ait olmayan bir kişilik.Sanki bu huzur verici sessizlik her zaman bölünmek zorundaymış gibi odaya Regulus girdi.


"Hadi yatalım.Geç oldu."
İtiraz etmeden yatağa geçti ve gözlerini kapadı.Gün boyunca bavulunu hazırlamak,odasını toplamak gibi ayak işleri zaten yeterince onu yormuştu.Ertesi gün Hogwarts Ekspresi'nde ne olacağını çok merak ediyordu.

"İyi geceler."
"Sana da."


Lütfen votelamayı ve yorum yapmayı unutmayın.

ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin