Proč si to udělal?

505 14 6
                                    

Pohled Marwa:
Ráno jsem se vzbudil a Hejlo ležel na mé hrudi. Awww. Panebože. Začal jsem ho hladit po zádech. Sjížděl jsem dolu až k jeho zadku. ,,Ne nesmíš až potom večírku." řekl jsem si v hlavě. A zas jsem ho hladil jen po zádech. ,,Dobré ráno." dal mi pusu. ,,Dobré." vstali jsme. Dávali jsem si na sebe oblečení. Už jsem byl oblečený. Otočil jsem se a Hejl na sobě ještě neměl tričko. ,,Hejlo radím ti dobře, oblíkni se." řekl jsem si v hlavě. ,,Budeš na mě koukat ještě dlouho.?" zeptal se mě. ,,Jestli si nenandáš to tričko tak jo." přistoupil jsem k němu o krok blíže. ,,Tím pádem ho nepotřebuju." řekl a ještě se ke mě přiblížil. Políbil mě, já spolupracoval. Líbali jsme jen chvilku a odtrhl se. ,,Dáme si snídani a pak můžem pokračovat." usmál se. Podíval jsem se na hodiny.12:30. ,,Nechceš rovnou oběd?" ukázal jsem na hodiny. Přikývl na souhlas. Začal jsem vařit. Už jsem to měl skoro hotové. Ucítil jsem něčí ruce kolem mého pasu a teplý dech na mém krku. Začal mi líbat krk. Zrychlil se mi dech. Proč, proč musí být ve všem tak dokonalý? Otočil jsem se a políbil ho. ,,Už to je hotový." zašeptal jsem, protože byl pořád kousek od mých rtů. Usmál se a šel si sednout.
*********
Dojedli jsme oběd. ,,V kolik vůbec máme být na tom večírku?" zeptal se. Podíval jsem se na hodiny půl čtvrtý to jsme to jedli tak dlouho. ,,Noo ve čtyři." usmál se. ,,Tak to bychom si měli pospíšit." ukázal jsem na hodiny. ,, No to jo, ale mám na tebe strašnou chuť." skousl si ret. ,,Budeš to muset vydržet a nebudeš jediný." usmál se.
********
Došli jsme na večírek. Bylo tam hodně alkoholu. Byl tam gejmr, jawo, kelo, ment a nějací Honzovi kamarádi, kteří nevím jak se jmenuji, ale ti se stejně bavili jen mezi sebou. A ano ten večírek pořádal ment. (Dejme tomu, že Hejl je zná taky všechny, kromě těch kamarádů a jediného, kterého do teď neznal je jawo. Dík Xdd. Pozn. Autorky)
**********
Pohled Hejla:
Už i já jsem cítil, že jsem opilej a to jsem toho moc nevypil. Povídal jsem si s gejmrem. Vůbec bych nečekal, že s ním si budu rozumět. Po chvíli povídání jsem se zarazil v půlce věty. Protože jsem viděl, jak se Marw líbá s jawem. ,,Haló planeta Země volá Hejla." zasmál se. Stekla mi jedna slza. ,,Stalo se něco?" tentokrát už to řekl zcela vážně. Jen jsem na ně ukázal. ,,Ty chodíš s marwem?" zeptal se trochu udiveně. ,,Chodil." řekl jsem už bez žádné slzy.
*********
Mám v sobě hoooodně alkoholu. ,,Ještě jed...." někdo mě přerušil. ,,Ne už nic děkujeme." řekl Gejmr. ,,Kdo ti dovolil za mě rozhodovat?" škytl jsem. ,,Pojď půjdeme pryč." řekl a vyšli jsme ven. ,,Půjdeš se vyspat ke mně." řekl vážně. Já bych tam dělal i něco jiného.
*********
Došli jsme ke gejmrovi domů. ,,Trochu se slíkni." rozkázal. ,,A potom budeme dělat, co?" řekl jsem svůdně. ,,Spát." řekl furt tím stejným tónem. Sedl si na postel a já vedle něho. ,,Jenom?" začal jsem mu hladit nohu. ,,Tohle nemůžeme." řekl. Sedl jsem si na něj. Naše obličeje byli od sebe jen pár centimetrů. ,,Proč ne?" usmál jsem se. ,,Protože si jeno........" políbil jsem ho. ,,Ne nemůžeme." odtrhl se a podíval se mi do očí. ,,Máš krásné oči." šeptl, ale já to slyšel. Usmál se. ,,Ty zas úsměv." řekl jsem. On zčervenal sklonil pohled. ,,Chci vidět tvůj krásný obličej." zvedl na mě pohled. ,,Proč mi to děláš?" zeptal se. Usmál jsem se. Posunul jsem se tak aby se naše erekce třeli o sebe. Já vím to dělám hodně často. ,,Když já nevím jestli bychom měli." řekl. ,,Otázkou není jestli bychom měli, ale jestli chceš." přirazil jsem znovu naše erekce k sobě akorát silněji. Těžce vydechl a zaklonil hlavu dozadu. Poté se na mě znovu podíval. ,,Chceš?" zeptal jsem se svůdně. ,,Nevím." odpověděl. ,,Tak já ti pomůžu." usmál jsem se. Vzal jsem do svých rukou ty jeho a dal jsem je na své nohy a pomalu jsem je posouval nahoru. Jel jsem jeho rukama po vnitřní části mých stehen. Dal jsem jednu jeho ruku na mou erekci a začal jsem ji jeho rukou mačkat. Druhou ruku jsem dal na svou nohu a pustil ji. Mou ruku jsem přesunul na jeho záda. ,,Vem si mě, prosím." vzdychl jsem a ještě víc zmáčkl mou erekci. Skousl si ret. ,,Nemůžeme."řekl. Vzal jsem znovu jeho ruku a přesunul ji na můj zadek, který jsem silně stiskl. Nahnul jsem se k jeho uchu ,,Potřebuju.......potřebuju tě cítit v sobě." řekl jsem nadrženě. Dal obě dvě ruce na můj zadek a přirazil naše erekce k sobě. Začal mě líbat. Usmál jsem se do polibku. Dal si mě pod sebe a jemně mě začal líbat na krku. Sundal mi tričko i já jemu abych nebyl pozadu. Dělal mi mokro cestičku až ke kalhotám. Sundal mi kalhoty. A pusou i boxerky. Dal si ho do pusy a začal pumpovat nahoru a dolu. Vzdychal jsem. Otočil jsem nás a udělal mu to samé. Poté si mě znovu otočil a strčil mi tam jeden prst potom i druhý a nakonec třetí. Když viděl, že jsem připravený vyndal prsty a zasunul mi ho tam až po kořen. Vzdychal jsem.
Po chvíli se do mě udělal. Udýchaně jsme si lehli vedle sebe. A po chvíli usli.
********
Ráno jsem se probudil se strašnou bolestí hlavy, ale vše jsem si pamatoval. ,,Dobré ráno. Tady máš prášek." podíval jsem se mu do krásných zelených očí. ,,Děkuju." řekl jsem a spolkl jsem prášek, který jsem hned zapil. ,,A o tom včerejšku...." začal jsem. ,,Jasně můžeme na to zapomenout." dokončil mě. ,,Ne ne ne chtěl bych abychom si to oba moc dobře pamatovali." řekl jsem a vášnivě ho políbil. On se na mě jen zaraženě koukal. ,,Dobře." řekl překvapeně. Jen jsem se uchechtl nad jeho zmateností.
*******
Zavolal jsem marwovi a řekl mu, že je konec. Chtěl mi to rozmluvit, ale já se nenechám znovu rozhodit tím jeho miluji tě. ,,S kým si to mluvil?" zeptal se mě Gejmr. ,,S marwem." klidně jsem odpověděl. ,,Ty ses s ním rozešel?" jen jsem kývl, že ano. ,,Bude s jawem a ty si zasloužíš někoho lepšího než já. Takže ahoj." dal jsem mu poslední pusu plnou citů a odešel jsem.
********
O měsíc později
********
Právě jedu v autobuse abych si od všech odpočinul. Jinak se za ten měsíc vůbec nic nestalo. Ani z marwem ani gejmrem jsem nemluvil ani jsem je neviděl.
*********
Dojel jsem na místo. Je to nějaký hotel hluboko v lese a budu mít nějakýho spolubydlícího tak aspoň poznám nové lidi. Došel jsem na pokoj a uviděl manželskou postel. No to ne. No nic budu to muset přežít. ,,Čau." někdo otevřel dveře. ,,Michal a tvoje jméno mě nezajímá." řekl a sedl si na postel. Ani jsem mu neviděl do obličeje. No tak takovýho spolubydlícího jsem si fakt nepřál. ,,Jo a ty buď budeš spát na zemi nebo si zalez k nějakými ze sousedů." řekl bez citně.
*******
Už je večer.
*******
Rozhodl jsem se, že teda půjdu k někomu jinému. Snad bude hodnější než tenhle cápek. Vyšel jsem z pokoje a zaklepal na dveře hned vedle. ,,Co potřebujete?" zeptal se otráveně. ,,Mohl bych prosím vejít?" klidně jsem čekal na odpověď. ,,No dobře je otevřeno." odpověděl. Otevřel jsem dveře a za sebou je zase zavřel. ,,Tak co potře....." otočil se na mě. ,,Hejlo?" zeptal se. ,,Gejmre?" podivil jsem se. ,,Asi ahoj." řekl jsem po chvíli trapného ticha. ,,Ahoj......jen jsem ti chtěl říct, že na tu noc s tebou myslím každý den, každou minutu, každou sekundu. Já ..............miluju tě." řekl. Dneska je na mě toho fakt hodně. Jen jsem tam stál koukal na něj s pootevřenou pusou.  ,,Promiň, ale musel jsem ti to říct." dodal. Jen jsem ho jemně políbil a lehl si vedle něj.
___________________________
Docela dlouhá kapitola takže tady to utnu. Bye
(1360) Dekuju moc za přečtení a taky si můžete přečíst moji druhou FF na tento ship

 Bye(1360) Dekuju moc za přečtení a taky si můžete přečíst moji druhou FF na tento ship

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Hejlovec x MarweX [HejleX]Kde žijí příběhy. Začni objevovat