0.4

77 8 12
                                    

Multi de Özgür Öztürk var🦅

Keyifli okumalar!🦋

Daha fazla devamsızlık yapmamak adına Okula doğru adımlamıştım, diğer bir yanda da ayaklarım geri geri gitmek istiyordu, sebepsizce.

Mete ile karşılaşmak hayatta istemiyordum, sümüklü böcek gibi ya! Bırakmadı yakamı.

Okula adımı atmam ile Ortalıkta gözükmemek adına hemen sınıfa çıktım, umarım buraya gelmezdi.

Cam kenarına geçip bahçeye bakarken Omzuma bir el dokunması ile yerimde sıçradım, "Kız benim civcivin, niye korktun böyle?"

Allah seni kahretmesin Lila ya.

Hiç dercesine omzumu oynattım, "var bir şey sende, rengin de gitmiş."

Karnımı tutarak "Ben açım ya."

"Deli, yine yemedin değil mi?"

Kafamı sallayınca, Çantasını masaya koyup kol kola Sınıftan çıktık.

Ortalıktan 3 güncük kaybolduğum için okuldakiler olayı unutmuş gibi duruyordu, şahsen benim işime gelirdi.

Lila kantin sırasına geçti, bende bize oturacak yer bakarken Özgür ve bir kızın yakınlaştığını gördüm, gerçi Özgür değil Kız yakınlaşıyordu.

Bakmamaya gayret ederek, masaya oturdum.

"Ezgi!"

Gelen sese yöneldim, Özgür bana el sallıyordu Gülmeye gayret ederek karşılık verdim ve önüme döndüm.

İşte bu yüzden uzak duruyorum Herkesten, kaybediyorum.

Kafamı dağıtmak için bana gelen Lilanın elinde ki tostumu almıştım, direk ısırdım.

Bilirsiniz ki, Aç ayı oynamaz.

Lila da kendi tostundan bir ısırık aldı ve bana bakarak "Yavaş ye, boğulcaksın Manyak"

Bana diyene bak hele, İkimiz de açtık.

Tarih hocamızın anlatışı bana masal gibi geliyordu, hafif gözlerimin kapanması ile lila omzuma vurdu.

Bu kızı yanımdan atsam mı ne yapsam? Sürekli uyandırıyor beni.

Gözlerimi ovalayarak hocayı dinlemeye çalışıyordum ama bir şey eksildi, anlamıyorum arkadaşım zorla mı?

Bana bir matematiği anlamamak yetiyordu, gerçi o hepsinden beterdi.

Tarihi dinlemesem bile yapıyordum, bu zeka kalım meselesi, lakin matematik öyle mi adamın kafasından Dolu dolu Yoğun bir duman çıkıyordu.

Ferhat hoca "Ezgi, 34. Sayfayı oku bakalım bize."

Ha? Okuyor muyduk be kız.

"Tabi Hocam" Lilanın önünden açılı olan kitabını aldım, az kankaya yardım yani, Lilanın kulağına eğilip 'Nerdeyiz lan' dedim ama beni takmamıştı.

Pü, insan kardeşine böyle yapar mı hiç!

"Ezgi?" Hocanın adımı söylemesi ile ona baktım ve lila elimi alıp kalan kısmı göstermişti.

Yavaş gülüm o el bana lazım. Lilama öpücük atıp Kitaba yönelip bir kelime okumuşken Zil çaldı.

Bu zile Aşığım desem? Demem aşığım zaten, nasıl kurtardı beni. Şapşal ya.

Kendi kendime gülerken, Lila yüzüme doğru elini sallıyordu.

Kendime gelip Ona baktım, Manyaksın sen bakışı atıp Sınıftan çıktı.

Çişi gelmiştir ondan çıktı, söylemez öyle şeyi edepli kız o.

Ayağa kalkıp sınıftan çıkıcak iken karşımda Mete belirdi.

Aha sıçtım, kaçmam lazım. Kızlar tuvaletine kaçsam gelir mi acaba oraya da? Manyak bu çocuk.

Yüzüme bakarak "Konuşalım mı?"

"Ya bana bak çocuk, yeter yazıp yazıp durma bana. Sen daha neyi konuşacan ya? Beril'le neler yaşadık unutmadın mı! Uzak dur be!"

Ağzıma gelene sayarak tuvalette kaçtım, inşallah gelmezdi buraya da.

Lilanın tuvalleten çıktığını gördüğüm an, hemen Musluğu açıp ellerimi yıkıyormuş gibi yaptım.

'Hayırdır' dercesine bana baktı.

"Korona var ya, mikrop şeyi şey olmasın diye."

Güldü "Gel hadi gel, Korona canavarı."

Sınıfa girdiğimiz an Masama kafama koydum.

Lila söylenmeye başladı "Şu poponu ve Kafanı bir yere koymadan, rahat edemeyeceksin değil mi?"

Kafamı salladım, popomuz az oturma görsün da.

Gülerek ona bakarken Kulağıma fısıldadı "Özgür geldi, kaldır kafanı."

"Banane be! Sevgilisi var onun."

Cimciklemeye başladı, canım acıdığı için bir anda Kafamı kaldırdım.

Özgür'e gözlerim kayarken başka kızla gülüp konuşmaya başladı, al işte. Kıza el salladıktan Sonra bana bakarak sınıftan çıktı.

Hayırdır sen olum?

Telefonuma bildirim gelmesi ile Elime aldım ve açtım.

Nonim: Ona olan bakışlarını Sevmiyorum.

Ezgi: Ne? Kime.

Nonim; Özgür'e.

Etrafımıza lila ile bakmaya başladık.

Nonim: Bakma bulamazsın.

Ezgi: Nerden biliyon baktığımı lan.

Nonim: Bir anonim atasözü der ki, Ben her şeyi bilirim.

Ezgi: İyiymiş.

Nonim: Hoşlanıyor musun ondan?

Ezgi: Olum sen bana aşık değil misin? Cidden bu Hoşlanma şeyini mi konuşacağız.

Ezgi: Ne çeşit manyaksın sen ya?

Nonim: Beni mi Seviyorsun yoksa kız?

Ezgi: vlekvlemclemcledmw

Ezgi: Çok.

Nonim: Ananskm.

Ezgi: beşgöeövşeögöelf şaka şaka.

Nonim: Çok komiksin cidden.

Ezgi: Ders başlıyor, kapatmam lazım.

Nonim: İyi dersler güzelim.

Nasıl buldunuz bakalım?🎆

Façalı Yürekler | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin