Ploaia a ajuns în Seoul pe neașteptate, în ziua când toți elevii își terminau anul școlar. Afara nu mai puteai vedea pe nimeni. Toți erau in case, savurând ceaiul cald sau mâncând ceva. Eroina noastră însă deabia a ajuns acasă, toată udă.
***
Lee Yuna – o fata de 18 ani. Astăzi a terminat studiile în școala de arte "Sunhwa Art School". Era destul de slaba, parul ei fiind de culoare cafenie. Este o fire curajoasa, vesela și deșteaptă.
***
–Yuna, ți-ai gătit geanta? – s-a auzit vocea duioasa a mamei.
–Hainele sunt gata, mi-a rămas doar sa le pun în valiză – a răspuns fata deschizând valiza.
3 săptămâni în urma, Yuna a aflat ca în casa ei va avea loc o reparație capitală, asa că familia ei va trebui sa locuiască altundeva. Timp de 5 zile, mama fetei – Lee Son – a cautat o locuință și a ajuns și la fosta ei colega de clasa. Sunând-o si explicându-i toată situația, fosta colega a fost de acord sa primească familia Lee la ea acasă timp de 2-3 sau chiar 4 săptămâni.
~~~
–Nu am uitat nimic? – a întrebat tatăl fetei deschizând portbagajul automobilului.
–Eu precis ca nu am uitat nimic – Yuna zâmbi călduros.
–Înseamnă că ne pornim! – a spus tata și s-a râs.Orașul în care locuiește familia Kim, se afla destul de departe de Seoul, asa ca familia Lee va avea de mers timp de 10-11 ore. Este destul de mult, însă pentru Yuna ii ajunge timp pentru un somn bun. În ultimile 4 zile Yuna practic nu a dormit deoarece a avut de repetat tot materialul studiat. Examenele au fost timp de 4 zile. Noaptea ea repetă, ziua dă examenele. Și logic, ca după aceste 4 zile nedormite ei ii va fi foarte somn.
Așezându-se pe scaunul din spate a mașinii și punându-și căștile în urechi, ea privește cum picăturile "se întrec" pe geam și încet începe a adormi.
______________________________
Iată și noua mea carte☀️ Sper sa va placa 😉 Aș fi foarte bucuroasa dacă m-ați susține cu o steluța și un comentariu🔥💕
CITEȘTI
MONODREAM
FanfictionȘtiți acel moment în care visezi un simplu vis cu o persoană total necunoscută pentru tine, dar ca și cum ai cunoaște-o pentru o eternitate? Aceasta este povestea lui Lee Yuna. O fată care visează constant un băiat misterios și pe care se simte obli...