Chapter nineteen -I do not know what to say...-

635 19 1
                                    

Capitolul nouăsprezece –Nu știu ce să zic...–


Se pare că de când m-am împăcat cu Payton, lucrurile au mers mai bine.Astăzi Hades vrea să vorbească ceva important cu mine, nu știu ce are să-mi spună, dar după cum îi era vocea la telefon, e ceva serios.

Mă ridic în capul oaselor în pat și mă uit la Andrei, e așa de frumos când doarme!Chiar dacă e el mai bolund, e fratele meu și îl iubesc!Decid să-mi ridic fundul în picioare și să merg spre dulap.Iau pe mine niște pantaloni de stofă cu negru și alb, și o cămașă albă cu bretele negre.

Ies din cameră și merg repede spre baie, când să deschid ușa.

–Bau!sar ca arsă și mă uit peste tot până ce dau de fața amuzată a lui Payton

Îi dau un pumn în umăr iar el însfârșit se oprește din râs.Mă încrunt la el dar intru repede în baie.Mă schimb și ies grăbită din baie, merg spre bucătărie.Iau un măr și ies afară, nu știu ce să zic de această întâlnite.

Merg pe strada îngustă până ce ajung în parcul din apropierea casei mele.Îl văd pe Hades și mă îndrept rapid spre el.Sincer, mi-e frică de mor, dar ce să-i faci?Trece.

Mă vede și vine și el spre mine, dau mâna cu el în momentul când vrea să mă ia în brațe.Îmi zâmbește și mă invită să stau pe bancă.

–Deci, care-i treaba?întreb și mă uit oricunde numai nu la el.

Simt cum mi se pune un nod în gât, înghit în sec și mă uit la el.Hades începe a râde, oke, am zis că băiatul e puțin ciudat?Mă încrunt și parcă timpul trece atât de greu, numai când te simți bine atunci trece ca vântul!

–Acum că Payton s-a despărțit de Avani, ce ar fi să îl facem puțin gelos?mă întreabă iar eu rămân pe gânduri.

De ce l-aș face gelos?Că oricum nu vom fii niciodată împreună, și plus că acum suntem prieteni.

–De ce?întreb eu

–Îți place de el, și nu nega!spune el și îmi zâmbește dulce

Îi zâmbesc și eu din politețe și mă uit a papucii mei care acum au devenit foarte interesanți.

–Și?întreb eu.

–Poate dacă l-am face gelos, el ar vrea să fie cu tine împreună ca să nu se atingă nimeni de tine!dă el bomba iar eu rămân șocată

De ce m-ar ajuta el cu asta?Până la urmă nu câștigă nimic din asta, sau...

–De ce mă ajuți?Ție ce ți-ar ieși?îl întreb eu curioasă și cu o privire de detectiv.

Inspir adânc și mă uit în ochii lui, nu văd răutate în ei, ci doar fericire.Nu știu de ce acum mi se pare un tip dubios, "Poate pentru că blonu' tău s-a despărțit de prințesa lui!" îmi spune creierul, da, cred că are dreptate.

–Așa o să pot să-mi fac iubita geloasă!spune el și începe să chicotească

Deci are iubită nebunul!Și acum în loc să fie cu ea, e cu mine.Ce prost!Încep să râd atât de tare că era să mă înec, iar creierul ține să-mi amintească că "Și dacă mureai, nu plângea nimeni după tine!".

–Nu râde, chiar vreau să o fac geloasă!spune el râzând

Îmi spune mie să nu mai râd dar el face la fel!Ce mai om!

–Și ce ar trebui să facem?îl întreb și mă uit la el confuză.

–Ne prefacem că ne placem!spune el simplu

–Nu știu ce să zic...

–Până mâine să-mi spui!zice el și se ridică de pe bancă.

Mă uit la el până ce nu îl mai văd.Nu știu dacă să fac asta sau nu, nu vreau să nu mai fiu prietenă cu Payton dintr-o prostie!

Mă ridic și eu și merg spre casă, o să am o mare decizie de luat!

                                ●●●

Știu că nu e cine știe ce!Doar că nu prea am avut idei!Sper totuși că va plăcut!Pupici dulci!😘😘😘

Payton Moormeier & Vecina nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum