🐯🐰💜

1.1K 53 16
                                    

One shot tur ania ka rilru ah alo lang thuta a story kal phung hi in hriatthnu pawh a ang mai theia.. Mahse ngaihnawm ti takin min lo chhiarsak hram dawn nia chapter 3 ka ziak ang... Tan ang le 😊😘💜💜💜

******************

Tho tawh rawh le bawihte school kal a hun dawn tawh e keipawh ka tlai dawn parawl hmeltha zet chuan a fapa tui taka Lo muhil bam chu duattih hriat tak chuan ahan kai tho va... A.. Ka peih Lo pa minutes reilo te puan sin that leh nghal chu ahan tuma tho tawh rawh jungkook nangtuk I kum 8 bday na ania engmah kan tilo mai ang ahan ti chiah chu a ranga rang chuan a ding nghala... Aih pa ka inbual nghal dawn tihleh bathroom ah a tlan lut nghala.. Apa pawh chu a nuisuk ringawta inhnuai lam chu ahan ve leh nghala..

Bawiha jungkook chu a tho tawh em anu chuan chawhmeh siam mial" chuan ahan zawta.. Aw nu a. B-Day lawm lohah ka vo a a tho rang khawp mai tihchuan a inha mawlh"a...door bell chu ahan ria anu chuan a va hawn saka.. Aw nge nita...

"nute taehyung a awm jungkook  pawh a kal tawh mi  vawin meetings kha a tlai a nge "a rawn ti luah"a..aw jimin zingkar tang hian hmanhmawh viau thin tehsuh Lo lut phawt rawh jungkook chu a inbuala Tae chu a insiam mek tihchuan kawngkhar chu ahan hawnga..

Kim taehyung hmanhmawh ve thin rawh ka tih kha nitin mai hian I tlai mai.. vawin meetings phei kha chu a pawimawh nia tihpah chuan coach ah chuan a thu a desert chu a ei nghal mawlh"..Jimin insum ve thin teh darkar khat lawih a awm alawm I thil ei te kha I hmanhmawh lutk tihchuan tui ahan pe a hun hi pawisa tihchuan tui chu a inkhawlh"a...

chim" oppa tih chuan step atang chuan mipa nopang hmeltha tak sam dumhlap a uniform te chu a ti mawi zawk emaw tih mai tur chuan arawn tlan thla a Jimin chu rawn kuah chawta.. Aw bawihte kookie duhawm te vawin chu iva mawi ve thil thleng a awm em nui ver" chuan ahan zawta... Aw naktuk ka b.day nia ka inpuahchah lawk alawm oppa nangpawhin present min pe ngei tur ani.. Tehreng e ka note tan chuan an nui dun ver"a...tae chuan kook a ti sapa..

Breakfast vel an ei fel hnu chuan an tumna lam theuh chu an pana..
(chhun an thil tawn hi chu ka ziah peih kher tawh lo 😂🤭)

Ka haw dawn nia jimin inah jk in min lo nghakhlel lutk tawh ang bakah nangchu I bialpa chhelo zet leh rum zet Mr yoongi khan alo lam leh tho ang che  siai zeuh chuan ahan tia Mr yoongi tih pahhran a ngai mi I best friend nih kha Ivan polite thar ve a Jimin chuan ahan ti ve saka.. Pa ka ti tawh miau alawm chuan zan lam hi insum ve thin ru o kha vawin pawh I thutna theihloh kha ngaihzawn I neih kha tihlan vak a ngai Lo kan ..bakah I taksa ten a tuar lutk ang I derther ve sia nuisuk chuan a kalsan a.. Kim taehyung le ila chimawn reng anih hi....
Insum theihna nun neilo zawt te chu nang alawm le a ti bul"a a bialpa chhelo zet call ahan hmuh chuan rang tak chuan a pick up nghala...

Skip..

Pa ilo haw tawh maw chuan naktuk chu ka phur lutk tawh chuan.. Ka mu nghal mai dawn nia muttuy ka pa duhtak ka hmangaih che chuan naktuk chu hobi oppa leh jinnie leh joonie pawh an lo kal ang tiraw nui ver" chuan apa mala Thu chung chuan kuah chial a.. Aw tehreng e ka kookie b. Day te chu tu nge hmaihphal ang  I duh phawt te chuan kan Ram president pawh kan sawm mai dawn alawm a fapa chala fawp sap pah chuan an nui dun var"a awle khawvela pa tha ber ka hmangaih che ka mu o muttuy tihchuan a room lamah chuan a chho hna"a..jungkook ang chiah a ti sapa..

A tukah chuan jungkook chu hmanhmawh lutk chuan a tho va dawhkana present bawm Lo awm nuai chu a hai sawk"a kum 7.kalta  a B-Day nia a nghahhlelh em" thin a eooma lehkha thawn chu a zawng hmasa bera a hai kual vak hnu chuan a hmu ta nge"a..nuiver" chuan ahan keua..

To..

Dear Kim jungkookie

Tunah chuan ka fapa duh tak leh ka hmangaih em" kum 8 ilo ni ve ta a.. I b. Day I bula hmanpui tura ka awm loh avang hian hnual phah lo la pa tha tak I nei tih ka hriat avangin  ka lawma hmangaih takin a enkawl ang che tih ka hria a.. ka awmna atang hian ka venghim reng che tih theihnghilh suh o tunah chuan ilo upa ve ta a ka duhthusam hnuhnung ber hi min tih hlawh tlin sak la ka duh ani..

Bts One Shot Where stories live. Discover now