Nazlı, bir süre atının yanında kaldıktan sonra oradan ayrılarak ona bakan Poyraz'a doğru yürümeye başladı.
Poyraz, kızın ona doğru geldiğini görünce gitmek için çalıştırmak üzere olduğu arabasından hemen indi.
Nazlı'nın artık ondan vazgeçtiğini düşünürken,
Kızın gülümseyerek ona yaklaşması adamın içindeki umutları tekrar yeşertmişti.
Arabanın kapısını kapatıp önüne kadar geldi ve kollarını açarak kızın ona sarılmasını bekledi.
Nazlı, Poyraz'ın kollarını açarak onu bakması üzerine hızla koşup adamın kollarına atladı.
Poyraz, kollarına atılan kıza sıkıca sarıldı önce. Aylardır hasretiyle yandığı sevdası onundu artık.
"Benimsin değil mi Nazlı'm?" dedi boğuk çıkan sesiyle.
" Artık benimsin. Özlemim, hasretim, sevdiğim, kadınım. Kadınım benim.""Evet Poyraz, seninim. Hep senindim ben.
Hayatım boyunca da yalnız senin kadının olacağım. Yalnızca seni seveceğim"
"Bende Nazlı. Bende yalnız seni seveceğim"
Babam ve annem dönünce hemen gelin isteyin beni.
Ailemden hemen ayrılmak istemiyorum ama seni de çok seviyorum. Ne zaman istersen seninle evlenmeye hazırım"
"Ailenden neden ayrılasın Nazlı'm? Babanı daha yeni buldun. Seni onlardan ayırmayı asla düşünmüyorum."
"O zaman nasıl olacak Poyraz?
Senin işin şehirde. Benim işim burada.
Nasıl yapacağız biz?"
"Her şeyin bir kolayı vardır Nazlı.
Biz her şeye baştan başladık birtanem. Tek tek hepsini halledeceğiz.
Seni ikna ettim ya, ilk zorluğu aştım.
Şimdi sıra babanda. Onu nasıl ikna edeceğiz? İnan bunu hiç bilmiyorum.""Ben sana bir fikir verebilirim sevgilim"
"Sevgilim mi dedin sen bana? Yanlış duymadım değil mi Nazlı. Sen bana sevgilim dedin."
"Evet Poyraz. Az önce sevgili olduk ya"
"Olduk değil mi? Az önce sevgili olduk .
Buna hala inanamıyorum Nazlı'm.
Senin le sevgili olmak, hayali bile güzeldi Nazlı'm.
"Poyraz, ya ben sana bir şey söyleyecektim. Hemen konuyu kaynattın"
"Dinliyorum Nazlı'm. Söyle bakalım.
Babanı nasıl ikna edeceğim ben?"
"Babamı ikna etmenin yolu annemden geçer Poyraz.
Sen annemi ikna edersen. Annem babamı bir şekilde ikna eder.Bir hafta su gibi akıp gitmişti.
Nazlı, gündüzleri konağın ve Hanoğlu arazilerinin işleriyle ilgileniyor. Gece ise Poyraz la beraber yayla evinde zaman geçiriyorlardı.
Nazlı, konakta kalmadığı için Ece'de yayla evine gelmişti.
Böylece Nazlı ve Poyraz. Pars ve Ece bu bir haftayı yayla evinde geçirmişlerdi.
Dört gencin her geceleri ayrı güzel geçiyordu.
Gece yıldızların altında atla gezmeye çıkıyorlar. Bazen el ele yayla evinin yakınlarında dolanıyorlardı.
Beraber yemek yapıyorlar. Beraber sofrayı topluyorlardı. Her dakikaları beraber geçiyordu.
Nazlı, Poyraz'ın nasıl bir eş olacağını Bu bir hafta içinde iyice öğrenmişti.
Poyraz, her konuda eşine destek olan iyi bir eş olacaktı.
Nazlı'nın korkusu bu bir hafta içinde biraz daha geçmişti.
Poyraz'ı çok sevse de evlilik kızı çok korkutuyordu aslında.
Poyraz'ı daha yakından tanımaya başladıkca korkunun yerini heyecan tutku alıyordu.Barlas ve Irmak, rüya gibi geçen bir haftanın sonunda konağa geri dönmüşlerdi.
Barlas, bir hafta daha kalmak için çok ısrar etse de Irmak, kızını merak ettiği için geri dönmüştü.
Kızı kendine bakardı elbette ama yayla evinde Poyraz'la beraber kaldıklarını öğrenince balayını uzatmak istememişti kadın.
Barlas, karısından bir dakika bile ayrı kalmak istemiyordu.
Bu yüzden bir süre daha şirkete gitmeyecekti.
Şirket işlerini şirket müdürüne bırakmıştı şimdilik.
Tabi telefonla yönlendirmelerine devam ediyordu.Barlas, annesinden Nazlı'nın geceleri konakta değil de yayla evinde kaldığını öğrenmişti.
Bu yüzden Irmak'ın sabah gideriz demesine rağmen hemen kızının yanına gitmek istediğini söyledi.
Irmak, Poyraz da orada olduğu için biraz çekiniyordu ama kızını çok özlemişti.
Bu yüzden Barlas'ın isteğini kabul etti
Barlas Ağa adamına jipini hazırlamasını söyledi.
Barlas, önce karısının elinden tutup jipe binmesine yardımcı oldu.
Sonra da kendi şoför koltuğuna oturup gaza bastı.
Irmak'ın yorgun olduğu için uyuyarak geçirdiği yolculuğun ardından yayla evine geldiler.
Yayla evinin önünde üç tane araba vardı.
Irmak bilse de Barlas, bu arabaların kime ait olduğunu çok merak etmişti.
Bir tanesi Konakta ki arabalardan biriydi.
Diğer iki araba kimindi?
Barlas, hemen arabadan inerek Irmak'ın inmesine de yardım etti.
Sonra da karısını elinden tutarak yayla evine doğru ilerledi.
Kapıya geldiklerinde Irmak, kapıyı tıklatmak için elini uzattı.
Barlas, hemen karısının elinden tutarak, kapıyı tıklatmasını önledi.
Sonra da Irmak'ın anahtarı çıkarmasını istedi.
Irmak, tedirgin bir şekilde anahtarı çıkarıp kapıyı açtı.
Barlas ve Irmak, yavaş yavaş içeri girdiler.
Salona geldiklerinde karşıkıklı koltuklar da uyuyan gençleri gördüler.
Nazlı, Poyraz'ın kolunun üzerine yatmış. Öylece uyuya kalmıştı.
Ece, ise Pars'ın dizine yatmış şekilde uyumuştu.
Aynı şekilde Poyraz ve Pars'da başlarını koltuğa yaslamış halde uyuyorladı.
Barlas, Poyraz'ı görünce çok sinirlenmişti.
Kızına onca yaptığı şeyden sonra onun yanında olması adamı çok kızdırmıştı. Tam onları uyandıracaktıki bu sefer Irmak, durdurdu Barlas'ı.
Barlas'ın bir şey söylemesine izin vermeden hemen adamın elinden tutarak kendi odasına sürükledi.
Barlas'ı kendi odasına soktuktan sonra konuşmasına fırsat tanımadan adama sarıldı sıkıca.
Bir süre adama sarılmış şekilde bekledikten sonra konuşmaya başladı.
"Bırak onları Barlas. Görmüyor musun kızın onu ne kadar seviyor?
Onu affetmeseydi sence bu eve girmesine izin verir miydi?
Lütfen bırak onları.
Onlara engel olma. Onlarda bizim gibi olmasınlar.
Onların zaman kaybetmelerine sebep olma"
"Ne diyorsun Irmak? Sen bilmiyor musun? O serseri kızımıza neler yaptı? Hem bundan sonra da onu üzmeyeceğini nereden bileceksin?"
"Bunu kimse bilemez Barlas Ağa. Yaşayarak göreceğiz olacakları.
Bu hayatta kimse için mutlu olma garantisi yok. Bunu sende biliyorsun"
"Ne yapacağız Irmak? Kızımızın Poyraz'la birlikte olmasına izin mi vereceğiz?"
"Barlas, hayatım. Sadece kızımızın kararını kendinin vermesine izin vereceğiz.
Ne yapmak istiyorsa onu yapsın.
Hayatını kimin le geçirmek istiyorsa onun la geçirsin.
Biz ona hiç bir konuda engel olmayalım.
Ona her zaman onun yanında olacağımızı gösterelim.
Ben kızıma inanıyorum. Benim kızım yanlış bir şey yapmaz"
Barlas, Irmak'ın konuşmasından sonra biraz olsun sakinlemişi
Irmak, iki gün önce kendisini arayarak dakikalarca Irmak'a dil döken Poyraz, için yapmıştı bunu.
Poyraz, Barlas'ı ikna etmenin yolunun Irmak tan geçtiğini öğrenmişti Nazlı dan.
Bu yüzden iki gün önce Irmak'ı aramış ve Nazlı'yı çok sevdiğini söylemişti. Onunla evlenmek istediğini, Barlas Ağa yı ikna etmek için yardımını istemişti.
Irmak, Poyraz'la konuştuktan sonra Nazlı yı aramış aynı şeyleri kızının ağzından da duymuştu.
Nazlı, annesine ilk defa Poyraz'ı sevdiğini açık açık söylemişti.
Aylardır hatta bir yıldan daha uzun bir süredir Nazlı'nın Poyraz'ı sevdiğini hissediyordu kadın. Ama Nazlı, hiç bir zaman Poyraz'ı sevdiğini söylememişti. Kızı onu çok sevdiği halde yaptıklarını bir türlü affedememişti.
Irmak, kızının Poyraz'la mutlu olacağını hissediyordu.
Nazlı, kararını verdiyse Irmak'ta onlar için elinden geleni yapacaktı tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBIMIN KARASI (TAMAMLANDI)
Aktuelle LiteraturKaranlık bir geceden kara bir leke bırakan adamdan hediye....