|46| Smile Again For Me

481 34 33
                                    

Zoe's POV

*one year later - August*

"Ορφέα, πρέπει να αρχίσουμε να ψάχνουμε για σπίτι! Πού θα μείνει η κόρη μας;"

Ακούω την φωνή της μαμάς μου και σηκώνω το βλέμμα μου από την οθόνη του λάπτοπ.

"Μαμά, θες να ηρεμήσεις λίγο; Δεν ξέρουμε καν αν με δέχτηκαν."

Λέω στριφογυρίζοντας τα μάτια μου και γυρνάω ξανά προς το λάπτοπ, που κάνω κάθε δύο λεπτά refresh τα emails μου για να δω αν έχω λάβει κάποιο καινούριο.

"Βρε τι μας λες; Εδώ δέχτηκαν τον πατέρα σου, τον νονό σου και ολόκληρο Νίκο Γεωργίου στο Πολυτεχνείο και δεν θα δεχτούν εσένα σε ένα μικρούλη Πανεπιστημιάκι στην μια σταλιά Σκωτία;"

Γυρνάω το κεφάλι μου προς το μέρος της μη μπορώντας να πιστέψω αυτά που ακούω και την κοιτάζω με υψωμένο φρύδι.

"Θέλω να ηρεμήσεις λίγο. Μιλάμε για ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια σε Μεγάλη Βρετανία και Ευρώπη, οπότε και που είμαι ανάμεσα στους υποψήφιους για υποτροφία εκεί είναι πολύ μεγάλο από μόνο του!"

Εκείνη ξεφυσάει και κουνάει το κεφάλι της, ενώ κάθεται δίπλα μου στον καναπέ και με παρακολουθεί που κάνει refresh την σελίδα.

Αναπηδάω από έκπληξη μόλις βλέπω πως έχω ένα νέο εισερχόμενο μήνυμα και τσιρίζω τόσο δυνατά, που η Αγγελική τινάζεται και ρίχνει την Σέριλ από πάνω της.

"Πας καλά μωρή;"

Μου φωνάζει η αδερφή μου και την αγνοώ ανοίγοντας το email με τρεμάμενα χέρια, ενώ το διαβάζω με κομμένη ανάσα.

"Ω Θεέ μου, με δέχτηκαν. Πήρα την υποτροφία!"

Ουρλιάζω ενθουσιασμένη και πετάγομαι από τον καναπέ, κάνοντας το λάπτοπ να γλυστρίσει από τα γόνατά μου.

"Σιγά το λάπτοπ μαρή!"

Η Αγγελική προλαβαίνει το λάπτοπ πριν κάνει αγκαλίτσα με το πάτωμα, αλλά την αγνοώ ανεβαίνοντας πάνω στον καναπέ και χοροπηδάω.

"Omg! Omg! Omg! Omg! Πήρα την υποτροφία! Δεν το πιστεύω! Μαμά! Μπαμπά! Πάω Σκωτία! Ο Χριστός και η Άγια μανούλα του, οι δώδεκα Απόστολοι και όλο το Άγιο σόι τους μαζί! Πήρα την υποτροφία!"

Φωνάζω πηδώντας πάνω κάτω στον καναπέ και ακούω την μαμά μου να τσιρίζει, ενώ ανεβαίνει κι εκείνη στον καναπέ χοροπηδώντας μαζί μου.

"Το μωρό μου πάει Σκωτία! Ω Θεέ μου!"

Με κλείνει στην αγκαλιά της και τυλίγω τα χέρια μου γύρω της, ενώ σταματάμε να χοροπηδάμε στον καναπέ και μένουμε ακίνητες.

Smile Again For Me [BOOK 2]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant