Всички права върху този превод принадлежат на Екип FanHunters!
Моля, уважавайте чуждия труд!
Анотация: Докато се разразява война между безсмъртните атланти и вампирите, един от воините на Посейдон се бори да спаси света си и жената, която обича. Никой риск не е бил по-опасен.
Аларик, върховния жрец на Посейдон, даде клетва на Куин – жената, която обича и оглавява Съпротивата: да спаси най-близкия ѝ приятел Джак преди и последната връзка с човешката му природа да се скъса. Но ако Аларик успее с тази задача, той ще се изправи пред една нова опасност: да загуби единствената жена, която някога е обичал заради мъжа, чийто живот е спасил. Независимо от последиците, той е решен да постави желанията на Куин на първо място, ако ще и Атлантида да гори в деветте ада за това.
Последният от скъпоценните камъни от Тризъбеца на Посейдон се повява неочаквано в ръцете на мистериозния Прероден Птолемей, който твърди, че произхожда от атлантско кралско семейство. Той се кани да обяви пред света, че Атлантида съществува и да се провъзгласи за неин крал. Единственият воин, който може да го спре, сега следва собствения си път, тласкан от дори по-мощна сила – любовта. Атлантските способности с магията може да се окажат точно толкова разрушителни, както в легендите – в името на любовта на Куин, Аларик е готов да удави целия свят в океаните на своите чувства.
-------------------------------------------------------------
Тази книга е за невероятните ми читатели, които искаха да разкажа историята на Аларик от първата им среща с него в „Пробуждането на Атлантида" – книгата, с която започна това фантастично пътешествие за мен. Каквото и да кажа, няма да е достатъчно, за да опиша колко много означава за мен подкрепата ви през годините, докато заедно проследявахме приключенията на воините на Посейдон.
Благодаря ви от все сърце.
---------------------
Скъпи читатели,
За тези от вас, които бяха с мен и моите сексапилни алфа воини на Посейдон от самото начало – да, тази е! Най-после държите в ръцете си дългоочакваната история на Аларик – върховният жрец на Посейдон и неговата единствена истинска любов Куин Доусън – предводителката на бунтовниците и емпат, чийто демони от миналото могат да преборят дори и тези на Аларик. Всички вие имате най-дълбоките ми благодарности, че направихте тази поредица толкова успешна, а сега може да отидете направо на пролога.
VOUS LISEZ
"Сърцето на Атлантида" книга 8 от поредицата "Воините на Посейдон" на Алиса Дей
FantasyЗдравейте приятели 💗 В тези тежки дни за всички е време малко да ви зарадваме и разведрим с нещо хубаво ;) С огромно удоволствие ви предоставяме нашият превод на финалната (за съжаление) кн. 8 "Сърцето на Атлантида" от поредицата "Воините на Посей...