°17°

255 26 20
                                    

Δεν είναι διορθωμένο:((

"Cort!" η φωνή του Hyunjin ενόχλησε τον υπνο μου. Τον κοίταξα με μισοκλειστα μάτια, και εκείνος είχε στο βλέμμα του ένα παρακλητικο ύφος. "Τι εγινε;" τον ρώτησα τρομαγμένη.

"Είδα ένα όνειρο. Μπορω να κοιμηθώ εδω;" ρωτησε, και σουφρωσε το κάτω χείλος του.

Αυτό το παιδί είναι κυριολεκτικά τόσο μπέμπης. Χωρίς πλάκα. Από την μια μπορεί να είναι ώριμος και λογικός, και από την άλλη γίνεται από τους πιο γλυκούληδες, μα ταυτόχρονα κάπως ανωριμους ανθρώπους στον κόσμο.

Χωρίς να πω τίποτα, απλά έκανα λίγο πιο πέρα, και σήκωσα το πάπλωμα μου, για να μπει από μέσα. "Ευχαριστώ." ψέλλισε χαρούμενος, και ξάπλωσε δίπλα μου.

"Cort, αύριο θέλω να σου πω μερικά πράγματα..." μου είπε μετα απο μερικά δευτερόλεπτα σιωπής, και δεν μπορώ να κρύψω πως αυτή του η φράση έκανε την καρδιά μου να χτυπάει πολυ δυνατά.

"Είναι κάτι σοβαρό;" ρωτησα, προσπαθούσα να μάθω οσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ, καθώς ήξερα πως δεν πρόκειται να μου αποκαλύψει εκείνη την στιγμή τι ακριβώς θέλει να μου πει.

"Για εμένα ναι...για εσένα μπορεί όχι. Και ίσως όλο αυτό αλλάξει την σχέση, και την οικιοτητα που έχουμε μεταξύ μας...αλλά δεν μπορώ να το κρατήσω μέσα μου." αποφάσισα να μην απαντήσω, και απλά έγνεψα καταφατικά.

"Καλύτερα να κοιμηθούμε τώρα..." είπε, και εντελώς ξαφνικά τύλιξε τα χέρια του γύρω μου φέρνοντας με κοντά του. Κατέληξα με το κεφάλι μου στο στέρνο του, όσο με τα χέρια του έκανε κύκλους στην πλάτη μου.

Εκείνος σιγά σιγά αποκοιμήθηκε, έτσι κι αλλιώς αύριο είχε πολύ σημαντική μέρα.
Η αυριανή μέρα, ήταν η μέρα του αγώνα.
Ναι, ο μήνας είχε περάσει, και η μέρα του αγώνα ήταν η αυριανή. Ήταν Παρασκευή, κανονικά προφανώς και θα είχαμε σχολείο, μα επειδή είναι δύσκολη μέρα για όλους αποφάσισαν να το κλείσουν, και απλά να πάμε το απόγευμα για να παρακολουθήσουμε τον αγώνα.

Ναι μεν, ήμουν στις μαζορετες, μα εκεί έβαλαν τις πιο ώριμες, με αποτέλεσμα εγώ, και η Minjoo που είχαμε πάει πιο αργά από τις άλλες, να μην είμαστε μέσα στο νουερμο. Παρολαυτα εννοείται πως θα πηγαίναμε για να δούμε τα παιδιά, τον Hyunjin, τον Christopher και τον Felix.

Οι σκέψεις μου άλλαξαν, και πλέον είχα γεμίσει με απορίες για το τι ήθελε να μου πει ο Hyunjin. Βασικά, κάτι που έιχε περάσει από το μυαλό....

𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]Where stories live. Discover now