~7~

1.3K 66 16
                                    

Arkadaşlar kusura bakmayın bölüm atamadım bir süredir. Tatilden eve döndüm Bu yüzden hikaye ile ilgilenemedim şimdi uzun bir bölüm attım. Ayrıca 3K okunma olmuşuz çok teşekkürler.💓

Nisa'dan

    Ayy acaba Barış benim anomim olduğumu anladı mı ki? Sanırım anlamamış beni anomimin arkadaşı olarak düşünmüş. Benim ona bakmayacağımı düşünüyor.Pehh!Ben ona 80'liğinde dede olduğunda da en hasta halinde ,en çirkin, en sinirli, en mutsuz olduğunda da bakarım bakmaya da devam edeceğim.Sanırsam benim ona karşı hislerimi belli etmem lazım.Onu abim gibi görmediğimi fark ettirmeliyim.Aklımda güzel şeyler var(!)

    Şimdi çocuk adama kahvaltı hazırlayalım. Mutfağa gittiğimde Lale de arkamdan gelmişti. Beraber kahvaltı hazırladık. Birden aklıma Barış'ın aşağı inemediği geldi. Onu zorlamaya hiç gerek yoktu. Bu yüzden yukarı çıkıp Barış'ı uyandırmaya gittim.

   Kapıyı birkaç kere tıkladım. İçeriden ses gelmeyince," Hadii!Johnny Bravo uyanmadın mı daha¿" diyerek seslendim. İçeriden ses alamayınca kapıyı açıp içeri girdim.

Nisa iç ses:Aboww bu ney gızz! Kaç baklava var orada. Ben iki kilo baklava sipariş ediyorum. Mümkünse bol dövmeli olsun.

Nisa:Harbi o ne lan!Dövmelere bak.Düştüm kaldırmayın.

Nisa iç ses:Saysana kaç tane var.

Nisa: sus yeter.ayıp ayıp(!)

Nisa iç ses:Banane sende ayı gibi bakıyorsun.

Nisa:sana öyle gelmiş.

Iç sesimle tartışmayı bırakıp Barış'ın kolunu sarstım.

N:Hadi uyan artık!!

B:Yaa tamam 5dk daha.Gel yanıma abisinin gülü.

diyerek beni tam yanına yatırdı.Arkamdan sıkı sıkı sarıldı.Ne yani Yağmur sabahları buna mı maruz kalıyordu.Ama yine de çok güzeldi.Tam kalkmaya yelteniyordum ki Barış;

B:Yağmur sen şampuanını mı değiştirdin.Ama iyi olmuş bu daha güzel avakado kokuyor.Aynı anonim gibi:)

tam ben Yağmur değilim diyordum ki kapı açıldı.

C:Hellöö kuzucan...upss!

Be:Obaa yanlış zamada geldik galiba.

L:Aboww gençlik kendini iyice bozmuş.Aile var burada aile.

Bu seslerin üzerine Barış daha yeni uyanmıştı.Yavaşça doğruldu.Elini ensesine götürdü.

Yapma bu hareketi be zalımın oğlu diye geçirdim içimden.

B:Ya ben Nisa'yı Yağmur sandım.Ondan öyle şey ettim.Yani.

N:Senin yüzünden düşüyordum bee!

B:Ne biliyim alışkanlık.Zaten anlamıştım.Yağmur böyle kokmuyor.

N:He bu arada anonim kim?

B:Iıı.. şey ya..hiç kimse.

Be:Anonim falan noluyoruz agaa

B:Ya bir kız anonimden yazıyor.Ama yakında bulucam.

  dedi ve bana kısa bir bakış attı.Ayy acaba anladı mı.Telaşlanmıştım.

Biz Böyleyiz[nisbar]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin