4- Surprize

1.2K 77 3
                                    

Sophie's POV

"Asta voiam sa intreb si eu" a spus Harry.

"Sa zicem ca nu a mai avut chef sa vina" Am raspuns eu fara nici un fel de emotie in glas.

Bineinteles ca minteam. Si eu, si Niall. Anna voia doar sa il faca sa astepte asa cum si ea l-a asteptat vreo...ora jumate la Starbucks azi in mall.

"Nu a avut chef?! Cum dracu sa nu mai vina ca n-are chef?Ok , sa spunem ca nu are chef dar s-a inventat telefonul,mesajul....Macar putea sa sune si sa spuna. Ce bou pot fi." spuse trantind pe masa un pahar.

Harry se oprise...noi ne uitam la el ca la felul 14.

"Dar ce e?" S-a rastit el mirat.

Atunci nu ne-am putut abtine si am inceput sa radem.Fetele credeau ca Harry s-a indragostit, iar baietii radeau si se amuzau de ce a putut sa zica.

"Pai ... citez : Boule care esti sun-o" a zis Louis dupa care a inceput sa rada si mai tare alaturi de Eleanor.

"Auzi , Harry?" a pus Niall oprindu-se din ras. "Tu nu ai facut azi pe cineva sa te astepte, nu stiu , cam o ora jumate la Starbucks?"

In momentul acela,Harry s-a enervat si a plecat sus.

*****************************

Harry's POV

Deci de aceea nu a venit...pentru ca am lasat-o sa astepte la Starbucks?! Sper sa stie macar de ce am intarziat. Pe bune , putea macar sa vina sa faca misto de mine. Dar ce tot zic acum?! Nu am mai procedat asa cu nici o fata. Cum sa fac cu ea , care era o necunoscuta, si ....mda....nu stiu pe cine incerc sa pacalesc dar imi place. Si ma innebuneste faptul ca a stricat tot. Aveam atatea ideei. Puteam sa fac multe cu ea in seara asta , sa o cunosc , sa vorbim.E deja 22:45.

Paiii , ce pot sa mai fac acum? Ma duc jos si petrec , nu? Sau mai bine...lasa...mai stau putin aici.

Anna's POV

Eram in masina lui Nial de vreo ora si ascultam muzica. Normal ca aveam sa vin , dar voiam sa il enervez putin. Doar nu o sa se supere sau isterizeze.

Am fost intrerupta din gandurile mele de ecranul telefonului meu care licarea. Era un mesaj de la Sophie. Pai ce sa zic , ma duc sa imi fac aparitia , nu?

Am intrat in sufragerie. Toata lumea era acolo cu exceptia lui Harry. Era tare frumos aici si toata lumea era tare draguta. Toti erau cuplati in afara de mine , dar va veni si vremea mea. Dupa ce fetele m-au imbratisat, ne-am asezat si au inceput sa imi povesteasca ce a facut Harry pana acum. Toti erau foarte de treaba , si pe gustul meu. Cum au adus fetele vorba de asta, baietii au izbucnit in ras.

"S-a facut bou" a zis Zayn razand.

"S-a enervat" a exclamat Louis

"A facut pe istericul" a spus Niall

"S-a indragostit" a tipat Liam

In acel moment toti s-au oprit din ras si s-au holbat la Liam.

"Ce este?" a zis inocent. "Mie asa mi se pare."

Si am inceput sa radem din nou. Gasca era chiar de treaba. Ma simtem bine in compania lor. M-am uitat la ceas si era 11:05. Harry nu coborase.

"Asta o fi adormit" a zis Perrie.

"Lasa ca il trezesc eu" a spus Zayn.

Luase megafonul. Ce ciudat , cum sa tii un megafon in propria casa? Meah , fiecare cu ale lui , nu?

"Hai jos , Styles! Cu talent! Ai 30 de secunde !"

Dupa mine nu trecusera mai mult de 10 secunde si a coborat. Louis m-a trimis in bucatarie care era langa sufragerie. A zis sa il sperii pe Harry si sa vin pe la spatele lui.

"Ce s-a intamplat?" a zis ingrijorat.

"Faceam anuntul si nu erai aici." a spus Sophie.

"Ce anunt?" au zis toti la unison inafara de Niall

"Veti vedea." a spus Niall

"Credeam ca e ceva ma impor.."

Dar nu a apucat sa isi termine fraza pentru ca i-am pus mainile la ochi.

''Care mai esti?" a zis Harry tipand.

I-am dat una peste ochi. In momentul acela s-a intors.

"Anna?" a zis el usor mirat

"Eu" am zis. Ne uitam unul la altu. Ce dragut era. Ochii lui verzi straluceau. Era bucuros...cred.

"Acum porumbeilor , stati si voi jos." a spus Danielle "Vrem si noi sa vedem ce au oamenii astia de anuntat.

Am facut intocmai ce ne-a zis. Sunt curioasa, tare curioasa de cum vor reactiona ceilalti. Acum isi dau examenul de prietenie dupa mine. Dar nu cred ca ar fi cineva mirat pentru ca faceau un cuplu deja de aproape 4 ani.

"Le spui tu draga?" a intrebat Nial dulce.

"Da...." a zis Sophie emotionata.

"Deci.." am zis eu "Spune! Nu ai facut o crima!"

"Pai..." se balbaia Sophie

Era clar ca Niall nu mai avea rabdare. O tine in brate pe Sophia care era prea emotionata. Dar o inteleg , adica , o inteleg de ce are emotii , desi eu nu am ramas insarcinata.

"O sa fim parinti'' a spus Niall.

In camera se lasase o liniste mai ceva ca la o inmormantare.Ce au oamenii astia?! Nu stiu sa se bucure?! Cred ca erau sub soc.

"Felicitari! Veti finiste parinti minunati!" au spus fetele. Baietii i-au felicitat si ei bine ,era tare frumos.

"Si , se anunta vreo nunta?" intrebase Danielle.

"Da , adica noi asa ne-am gandit" a spus Niall.

"Si va fi la o zi dupa ziua mea." a spus Sophie.

"Ce?! Si abia acum spuneti?!" a spus Perrie aproape tipand. "Mai e o saptamana si jumatate. Ai vostrii stiu? Nasi ati gasit? Organizatori aveti? Ceva..."

"Usor Perrie..." a spus Niall

"Perrie , ai nostrii stiu, nasi avem...mai avem sa alegem costumul lui Niall si rochia mea." a zis Sophie

"Pai atunci mai bucurati-va unul de altu 3 zile dragalasilor" a zis Eleanor

"In ultima saptamana ne impartim" a zis Zayn

"Pentru pregatiri nu?" am intrebat eu.

"Exact... fetele cu Sophie,baietii cu Niall. Adica nu o sa alegeti impreuna rochia nu? Decat verighetele si tortul..."

"De fapt avem veighetele pe deget..." a spus Sophie

"Ia stai putin!" Si noi unde eram cand ai cerut-o de nevasta ma?" a intrebat Harry

"Acasa!" au zis Louis si Niall la unison.

"Paii e deja tarziu... " Spun încet.

"Pai...cine ramane noaptea asta aici?" a intrebat Harry.

"Tu cu Anna, Louis cu Elanor si..cam atat." a zis Niall.

Aveam sa imi petrec noaptea cu Harry si cu cei doi porumbeii. Minunat....Sophie m-a lasat aici. Dupa ce au plecat am rămas in sufragerie cu o cutie de înghețată.
Louis si Eleanor erau sus in dormitorul lui Louis iar Harry , nu stiu unde era.

*********

Hei hei! Un nou capitol. Sper sa va placa. :*

You and I (H.S.Fan.Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum