Hoofdstuk 21

872 57 6
                                    

Hoi Mensen. Sorry van het lange wachten. ik kan het uitleggen. Eerst was me laptop kapot en de nieuwe laptop die ik nu heb heeft een los toetsenbord klik systeem dat overleden is toen een kind van 6 erop stond. HEEL ERG Sorry. Andere verhalen update ik wel maar deze niet want deze staat speciaal op mijn laptop in Word.

------------------------------

Twee weken zijn geweest en het was geweldig. Edward en ik hadden elke dag seks. Soms twee keer op een dag maar dan was ik echt helemaal gesloopt. Als ik nu niet zwanger word. Vandaag is een spannende dag. Edward weet het niet maar Alice en ik zijn beide nerveus. Ik hou mijn handen boven de agenda. Daar staat het dan echt. Als ik vandaag niet ongesteld word ben ik officieel 1 dag te laat. Ik ben nog nooit 1 dag te laat geweest in mijn leven.

Alice en ik zitten voor de klok. De anderen snappen niet wat er aan de hand is en ik wil het Edward niet vertellen want als ik ga bloeden dan moet dat een grote teleurstelling voor hem zijn. We hebben uitgerekend dat de baby eind september of begin oktober geboren moet worden als ik nu zwanger ben. Ik zucht. Nog een paar minuten. Alice en ik wachten en wachten en wachten.
'YEEEEEH!!!" gillen we. Alle andere Cullens springen op en kijk ons verbaasd.
"OH yeah.' gilt Alice na terwijl ik staar.
"Waar gaat het om.' vraagt Emmet verward. Voordat ik het weet is mijn agenda weg en kijkt hij erin.
'Kruisjes.... ongeveer een week... elke maand... zelfde tijd. Je ongesteldheid.' Emmet kijkt mij verward aan.
'Ongesteldheid...' fluistert Edward.
'Ik zet wel een kruisje.' mompelt Emmet.
'Nee Emmet. Dat is juist het goede. Ik ben te laat.' Ik straal helemaal terwijl de andere mijn nog steeds niet begrijpen.
'Ik ben nog nooit te laat geweest.' voeg ik toe.
'Moeten wij hier wijzer van worden anders ga ik weg.' zegt Jasper. Hij kijkt niet erg blij.
'Bella bedoeld dat ze misschien zwanger is.' gilt Alice blij en ze knuffelt me weer. Iedereen behalve Edward gaat weer zitten en ze lachen zachtjes.
'Meiden.' mompelt Carlisle.
Edward trekt me snel in een knuffel.
'Kun je nu naar bed.' mompelt Edward. Hij lijkt bezorgd voor mijn gezondheid.
Ik knik enthousiast.Ik weet dat ik te enthousiast ben om te slapen maar dat maakt mij niet uit.
Edward trekt me mee naar boven en ik kleed me om in de badkamer terwijl Edward dat in de kamer doet. Het is niet alsof ik me schaam of zo maar dan kan ik ook nog effe naar de wc en je weet wel meiden dingen doen. Ik doe voor de zekerheid wel een maandverband in want je weet het maar nooit en dan loop ik de badkamer uit. Edward ligt al in bed en ik ga naast hem liggen.
'Wil je me voorlezen?'
Edward kijkt me lang aan maar dan knikt hij.
Hij begint voor te lezen uit Wuthering Heights en al snel val ik in slaap. In slaap gezongen door de Edward Cullen.

De volgende dagen loop ik overal op me teentjes. Ik wil dat er niets tegen mijn buik aankomt.
Na de zoveelste dag. Ik denk vierde heeft Emmet er genoeg van.
'Neem een zwangersschap test en dan zijn we er klaar mee.' roept hij.
Edward grinnikt en kijkt hem glimlachend aan.
'Carlisle?'  vraagt Edward.
'Bella spuug in dit potje.' Dan is er een potje voor mijn neus. Ik spuug erin.
Carlisle is weg en we gaan op de bank zitten. Een halfuur later komt hij terug met een glimlach. Ik ben te afgeleid door de tv om het te merken. Ik merk het aan Edward.
Als ik naar Carlisle kijk knikt hij.
Eerst komt er langzaam een glimlach op mijn lippen en dan laat ik zo'n hoge korte gil dat de vaas breekt. Iedereen houdt zijn oren vast en kijkt me geërgerd aan.
'Sorry.' mompel ik.
Dan kruip ik nog dichter tegen Edward aan.
'Morgen wordt een mooie dag.' mompelt hij. Zijn hand legt hij op mijn buik en hij aait hem. 'Ik hou van je.' fluistert hij en ik weet gewoon dat dit mijn geluk is.

___________________
Sorry HEEEEEEEL KORT

Gifted BellaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu