Vůbec nic nechápu

369 14 1
                                    

Pohled Gejmra:
Ráno jsem se vzbudil dřív než Hejl. Dneska se mnou pojede domu. Ať tady chtěl dělat cokoliv pojede ke mně. ,,Dobré ráno." usmál jsem se když se probudil. ,,Dobré." úsměv mi opětoval. ,,Promiň, ale dnes snídaně nebude." oznámil jsem mu. ,,Cože?" podivil se. ,,Pojedeš hezky ke mně." políbil jsem ho. ,,Dobře." řekl.
********
Otevřel jsem mu dveře. ,,Připadám si jako nějaká královna." zasmál se. Zavřel jsem dveře a přimáčkl ho na zeď. ,,Ani nevíš jak moc tě miluju." zašeptal jsem kousek od jeho rtů. Usmál se a políbil mě. Já polibek prohloubil. ,,Musím jít natáčet s kelem a jawem." řekl jsem když jsme se od sebe odtrhli. ,,Dobře budu na tebe čekat." mrkl na mě. Došel jsem k počítači a zapl ho.
*********
,,Tak co hoší teď uhácéčka?" zeptal jsem se se smíchem v hlase. ,,Môžme." řekli jednohlasně a poté se tomu zasmáli.
**********
Připojili jsme se do hry. ,,Tak jdeme na to." zakřičel jsem. ,,Som sa zlakol." ozval se kelo. Zasmáli jsme se. Ucítil jsem dech na mém krku. Potom i jemné rty, které můj krk opečováváli. Mutnul jsem si mikrofon. ,,Hejlo teď ne." nepřestával začal jsem vzdychat. Musím se udržet ten jen tak nepřestane. ,,Gejmriku?" zeptal se kelo. Zapnul jsem mikrofon. ,,Jo jsem tady." řekl jsem. Hejl se přesunul pod stůl a rozepnul mi pásek a sundal kalhoty. Skousl jsem si ret. Sundal mi i boxerky. A vzal si mého kamaráda (nejlepší označení xdd) do pusy. Začal pohybovat nahoru a dolu. Zavzdychal jsem. ,,Gejmr ty tam někoho máš?" zeptal se jawo. ,,Ne, proč?" řekl jsem a snažil se nevypustit vzdech. ,,Ale Gejmrikuu, povedz nam to." řekl jawo. (Pííííííčeeeee vylila jsem si kafe na klávesnici, njn problémy když píšete ve tři ráno. Už jen čekám, kdy si budu muset jet koupit novou klávesnici. Xd) ,,Fakt nikoho." řekl jsem a podíval jsem se prosebně na Hejla aby přestal. On tentokrát poslechl a odešel do jiného pokoje. Nandal jsem si kalhoty a začal zase hrát.

***********

Pohled Hejla:

Projížděl jsem si instagram. Uslyšel jsem zvonek tak jsem šel otevřít, přece nebudu rušit Gejmra při točení, stejně to asi neslyšel. (Nevýhody herních sluchátek, já taky nikdy neslyším když mi někdo zvoní na zvonek od bytu.) Došel jsem ke dveřím a otevřel dveře. Za nima stál MarweX. Chtěl jsem znovu zavřít. ,,Počkej." řekl MarweX a přidržel dveře. Protočil jsem očima a znovu otevřel. ,,Co chceš?" otráveně jsem se na něj podíval. ,,Chtěl jsem se ti omluvit." smutně se usmál. Já jsem na něj jen nechápavě koukal. ,,Měl bys mu odpustit." řekl Gejmr, který stál za mnou. Otočil jsem se na něj. Nic jsem nechápal. Oni se na mě domluvili nebo já fakt nevím. Gejmr odešel do pokoje, přinesl kufr (už si nepamatuju jestli jsem psala batoh, kufr nebo jsem vůbec nepsala co s sebou má.) s mýma věcma vyvedl nás z bytu. Předal mi věci a dal mi asi poslední pusu. Jen jsem zaraženě koukal jak zmizel za dveřma.

___________________________________________

Tak dlouho očekávané pokračování. Já vím je to krátké, ale rozhodla jsem se, že budu psát kratší, ale budou vycházet každý den, maximálně obden. BTW už mi přestává fungovat "a". Chudák moje HyperX klávesnice. BTW přečtěte si pls tuhle FF tam i je mé "vyjádření" k tomu Hejlovému videu.

 BTW přečtěte si pls tuhle FF tam i je mé "vyjádření" k tomu Hejlovému videu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(515)

Hejlovec x MarweX [HejleX]Kde žijí příběhy. Začni objevovat