Uralom!

1.5K 62 1
                                    


Melissa szemszög :

Eléggé meglepett Stiles. Az utóbbi időben valahogy nem önmaga. Az a vidám énje lassan olyan mintha eltűne. Nagyon fáradtnak néz ki. Amikor oda megyek hozzá elkezdem kérdezni. Kerüli a hogy a szemeink találkozzanak. Kiss idő elteltével remegni kezdet. Be kísértem az egyik kórterembe, szóba került mennyit alszik. Nem csoda hogy ilyen állapotban van ilyen kevés alvástól. Akartam neki infúziót adni egyben altatóval de nem engedte. Így maradt a tabletta nem igazán tudom ez mennyire fog segíteni neki. Lassan kezdi szemeit lehunnyi viszont mond egy szót miután elaludt volna. "Anya" meg lepődtem de  érthető az édesanya meghalt még mikor kicsi volt. Megértem bár nekem senkim nem halt meg. Rá pillanatok mielőtt kilépek a kórteremből. Órák telnek mióta alszik, majd hirtelen a tűzjelző hangjára kapom fel a fejem. Sietek Stiles szobájában de nincs ott. Nem tűnhet valaki csak így el bár ez az altató nem mélyen altat. De akkor se normális. Miután a kórházban mindenkit vissza kísértünk hívom a Sheriffet, szóltam meg Scottnak. Meg kell keresni.
Lassan haladva autóval járjuk az utcákat majd hirtelen az egyik fa tövében észre veszek valamit vagy inkább valakit. Furcsán mozog gyorsan kiszállok az autóból,lassan közeledve megyek hozzá.
Stiles az de furcsa nincs magánál mégis olyan mintha valaki elől próbálna menekülni és két szót ismétel folyamatosan. "Engedj el". Gyorsan oda futok hozzá majd erősen ölelem. Lassan nyitja ki szemeit rám pillant majd újra becsukja szemét és elájul. Szólok a többieknek és vissza indulunk vele a kórházba.

Stiles szemszög :

Átveszi az uralmat, ez a tehetetlenség...
Felébredtem vagy nem is én nem tudom nem én irányítom én csak látom ahogy cipőt felveszi és kísétál a kórteremből. Ki használja a tűzjelzőt. Útközben a lifthez Kira anyjába botlik, valamit mond de nem értek belőle semmit.. Miután a kórházat el hagyta valami különös helyre megy és furcsa dolgokat tesz egy óriás táskába majd elrejti. Újra úton van hirtelen minden sötétedik. Majd egy pince szerű helyen találom magamat újra az a személy beszél hozzám félelmetes. Próbálok elfutni de a jobb lábamon egy medve csapda van, nagyon fáj. Furcsa dolgot mond majd hirtelen nem a jobb hanem bal lábamon van a csapda... Mi történik ki akarok jutni innen. Lassan de látom a fényt hirtelen fogja meg a lábam és húz visszafelé. Folyamatosan kiabáltam hogy engedjen el. Majd hirtelen Melissával találtam szembe magamat, aggódó tekintetel figyelt rám. Majd azt hiszem elájultam. Kórházban ébredek fel. De különös olyan nyugodtnak érzem magam. Körbe tekintek majd Dereket pillantom meg.
Nagyon örülök hogy újra itt van de miért is van itt..??

Ha a határok elmosódnakWhere stories live. Discover now