2|🖤

439 35 18
                                    

   -CEREN'DEN-

Cenkin bakışlarını üzerimde hissediyordum ama gözlerine bakmaya veya ona bir hoşgeldin demeye cesaret edemiyordum. Nedim ufak çaplı bi şok geçirmişti...
Nedim Cenk'e
Cenk büyüyen karnıma
Ben yere bakıyordum
Masa da oturup bizi izleyen Karaçay ailesi suskunluğunu koruyordu.
En sonunda Cenk yüzüne yerleştirdiği sahte gülüş ile yanımıza yaklaştı.

Cenk: tebrik ederim,evlenmişsiniz.

Nedim elimi tuttu ve aynı Cenk gibi samimiyetsiz bi şekilde gülümseyerek Cenke teşekkür etti.
Birbirlerine sarılmadılar bile. Gerçi şaşırmamak gerek
Onlar hep böyleydi, iki yabancı gibi....

Ben üzerimden hala şoku atamazken Cenk bana doğru yaklaştı ve elini uzattı.
Gözlerine bakmaya cesaret etmiştim. Ona doğru bir adım atıp elini sıktığım da dolan gözlerime hakim olamadım.
Ona bağırıp bütün nefretimi akıtmak istiyordum. Neden bırakıp gittiğini sormak istiyordum ki bulanan midem bunlara engel oldu ve koşarak banyoya gittim. Gün boyu yediğim her şeyi çıkardım.
Aylardır bu bulantılara kusmalara alışmıştım.
Elimi yüzümü yıkadım ve odama gidip kısa bi duşun ardından kendimi uykuya teslim ettim.

Sabah minik bebeğimin hareketlenmesi ile uyandım ve karnımda bi el hissettim. Yavaşça gözlerimi açtım. Karnımda ki elin babaanneme ya da anneme ait olmasını bekliyordum ama ikisi de değildi, Cenkti....
Uyandığımı fark edince bana kısa bi bakış atıp karnımı okşamaya devam etti. 
Bu Defalarca hayalini kurduğum bi an olsa bile şu an çok yanlıştı. Hızlıca ayağa kalktım.

Ceren: napıyosun burda. Lütfen dışarı çıkar mısın? Birisi görücek yanlış anlıycak

Cenk: seninle konuşmaya geldim.Merak etme evde Nurtenden başka kimse yok, o da aşağı da temizlik yapıyor.
Konuşabilir miyiz biraz?

Ceren: konuşacak bi şeyimiz olduğunu sanmıyorum Cenk. Lütfen çıkar mısın dışarı?

Gözlerinde ki hayal kırıklığı içimi parçalasa da  gitme diyemedim. Cenk odadan çıkar çıkmaz tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Babaannem odaya
gelince hızlıca göz yaşlarımı silip ona doğru döndüm.

Neriman: bana bak kız odadan çıkarken o Cenk serserisini gördüm. Ne işin var senin o serseriyle. Geldi diye hemen yüz vereyim deme!  Biraz o aklını başına topla senin kocan nedim

Ceren: öööf babaanne darlama beni ya.
Hem her şeyi bilmiyormuş gibi konuşma. Senin o serseri dediğin Cenk benim bebeğimin babası

Neriman: unut şu bebeğimin babası masalın Ceren hanım. Cenk bey seni hamile halinle orta da bırakıp gittiğin de sana nedim sahip çıktı. Senin kocan da bebeğinin babası da nedim

Bu konu da babaannemle anlaşamazdık. Cenki en başından beri sevmezdi,beni bırakıp gittikten sonra daha da nefret etti.
Biz bu konu da tartışmaya devam ederken kapı da bizi dinleyen birisi olduğundan habersizdik

~~~ 2. BÖLÜM SONU ~~~

- sizce kapıyı dinleyen kim ?

> vote ve yorumlarınızı bekliyorum.💗✨

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORKAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin