Capitolul 14. Incepe cautarea!

352 17 10
                                    

Buna! A venit si ziua in care postez capitolul 14. Dupa cum cred ca se subintelege, este ultimul capitol din anul 2014 ( ce coincidenta :) ). Va urez multa sanatate, noroc, fericire si succes sa obtineti ceea ce doriti! Va mutumesc extrem de mult ca mi-ati citit cartea si sper ca o veti citi in continuare. De asemenea, sper foarte mult ca v-a lacut ce am scris pana acum si ca va voi depasi asteptarile in noul an. Pai, cred ca am spus tot ce mi-am propus deci va las sa cititi acest capitol. Un an nou fericit va doresc!

P.S: Stiti cumva cum se sterg capitolele pe wattpad? Vreau sa sterg anuntul si m-am plimbat pe la toate setarile dar ma bate rau! Va rog, va implor, daca stiti cum se face lasati-mi un mesaj la acest capitol sau pe privat! Va raman recunoscatoare! :*

*******************************************************************

Dupa o ora de imbracat, machiat si facut parul am binevoit sa coboram si sa mergem in sufragerie unde am gasit un Alexander plictisitde moarte si pus pe cearta cu noi.

― UNDE NAIBA ATI FOST PANA ACUM? O ORA INTREAGA V-AM ASTEPTAT AICI! ATI ZIS CA VA PREGATITI REPEDE!

― Iubitule, in primul rand, calmeaza-te! In al doilea rand, stim si noi cat timp a trecut de cand am plecat sa ne pregatim. In al treilea rand, nu am spus ca ne pregatim repede. Nu stiu in ce vis ai auzit tu asta dar in viata reala nu s-a intamplat.

― Dar m-am plictisit rau, iubito!

― Asta nu iti da dreptul sa tipi.

― Imi pare rau, iubito!

― Si mie nu imi ceri scuze? se supara Deny.

― Tu nu meriti scuze! spune Xander ranjind malefic.

― Nu imi furi tu mie replica! urla Deny si sare sa il bata.

Da, chiar a sarit la bataie fata. L-a luat prin surprindere pe Alex care a cazut pe podea. Deny l-a incalecat si a inceput sa dea cu pumnii si cu picioarele in el. Alex a inceput sa urle. Incearca sa isi dea jos sora dar nu degeaba i se spune prietenei mele Maimuta Nebuna.

A primit aceasta porecla in clasa atreia, conform spuselor ei, canda scos-o din pepeni un baiat care o striga obsesiv „ cutu cutu". Bineinteles ca s-a enervat si a sarit pe el la bataie. Aproape a ajuns la spital bietul baiat. Si el si inca cinci prieteni de-ai lui. Sase oameni contra Denise Angeleye. Si Denise Angeleye a invins. De atunci, in loc de „ cutu cutu" i-au spus „ Maimuta Nebuna". Dupa ce s-a apucat si de lupte nimeni nu a mai indraznit vreodata sa o scoata din pepeni. In afara de mine, dar pe mine nu m-ar bate niciodata. Dar saracul Alexander nu se bucura de imunitatea de care ma bucur eu. Cred ca o iubita model ar interveni si si-ar lua prietena de pe iubitul ei insa eu mi-am scos telefonul si am filmat tot. Si am de gand sa pun si pe youtube. Nu am pretins niciodata ca as fi o iubita model.

Dupa vreo douazeci de minute, m-am uitat la filmare, Deny s-a ridicat de pe Alex aflat in dureri. Se vede din Rusia ca a fost batut.

― OK! Mergem? zice fericita Deny.

Alexander se ridica cu greu, se uita la mine si zice:

― Ce iubita am si eu! In loc sa ma apere, filmeaza.

― Hai Xander, nu te supara pe mine.

M-am dus langa el si l-am sarutat.

― Aproape te-am iertat.

L-am mai sarutat o data.

― Te-am iertat de tot.

L-am strivit de perete intr-o stransa imbratisare. A urlat iar eu am sarit speriata.

Fata bionicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum