знайомство з героями

28 4 0
                                    

т/і тобі 20 років. Не високого росту, гарна, весела, кароока, каштанове довге волосся. В школі ти була відмінницею і закінчила школу з золотою медаллю. Потім поступила в престижний університет. На факультеті юридичний .

Кім СокДжін 22 відомий фотограф в університеті, красивий, високий, веселий, добрий. Вчиться на юридичному факультеті. Дуже соромязливий і тихий хлопець.

Кім Юна твоя подруга дитинства ви з нею живете разом.Вона красива , весела, добра, голубоока блондинка. Юна лідер волейбольної команди університету.

Мін ДжинСок кращий друг Джіна і учасник волейбольної команди Юни. Красивий, добрий, веселий, студент юридичного факультету.

Одного ранку дівчата йшли на пари. Вони жили в одній квартирі яку вони знімали разом. Коли вони доходили до аудиторії вони помітили 2 хлопців і посміхнулися.

                         Після пар
Дівчата зібрали свої зошити в сумку і вийшли з аудиторії. Вони говорили про сьогоднішні пари і приколи одногрупників. До дівчат під'їхав чорний байк а на байкові був Лі ЧонБін.
Ч: т/і привіт не хоч покататись? запитав хлопець у дівчини.
Т/і: привіт.давай. ти взяла шолом попрощалась з подружкою і сіла на байк. Ви рушили ЧонБін набрав дуже велику швидкість спочатку він міг втримати керування, але в один час він не зміг його втримати і він врізався в зустрічний фургон.

          

Любов сліпоїWhere stories live. Discover now