✨𝓴𝓸𝓻𝓴𝓾 ✨
Sabah kalktığımda kendi evimizde kendi yatagimdaydim. Alazla iki gün önce dönmüştük dağ evinden.
Şimdide yatağımda boylu boyunca uzanıyorum. Acaba saat kaç? Bilmiyorum. Pekte umursamıyorum açıkçası.
Bugün yapacak pekte bir isim Yok,herhalde bütün günümü evde geçiririm.
Yataktan kalkıp banyoya girdim rutin işlerimi halledip odaya geri döndüm. Saçlarım bir birine karışmış, yüzüm gözüm dağılmıştı saatte 12.30 du.
Bu saate kadar uyursan olacağı bu dedi içimdeki bir ses.
Az önce çıktığım banyoya geri döndüm,bu sefer duş almak için.
Sıcak suyu acip, üzerimdeki şort ve üstten oluşan mini gecelikten kurtuldum.
Kabine girip,suyun vücudumda yol çizmesine izin verdim.
Acaba Alaz ne yapıyor şimdi?
'şirkettedir Lavin'
Dedi içimdeki her daim iyimser olmaya çalışan tarafım.
'acaba'
Diye sorguladı her zamanki ben.
Çok şey değişmişti o hayatıma girdiğinden beri. Ama ona ne kadar güvene bilirdimki?
Tepi Topu bir kaç aydır tanisiyorduk.Beni seviyor,sahipleniyor,koruyor.
Evet bende onu çok seviyorum,ama geçen o uçurumun kenarında söyledikleri, içimde kos-koca kuşku tohumları ekti.
Acaba benden ne saklıyor? Öğrendiğimde beni ,en esası 'bizi' nasıl etkileyecek?
Ben bütün yalanlara kanmaya hazırım,yeterki benden 'bizi' almasın hiç bir gerçek.Ben hayatımda her şeyin ilkini onunla yaşıyorum. İlk kez aşık olup,ilk kez öpüştüm. İlk kez biriyle birlikte oldum.
İlk kez bir adamla aynı evi, aynı yatağı paylaşıyorum.Tüm ilklerimi,iliklerime kadar aşık olduğum adam aldi benden. Hiç pişman değilim, umarım hiç bir zaman da olmam.
Hayatımda tek iyi şey Alaz.
Akıllı, yakışıklı, çekici,biraz sınırlı,baya sevecen. Hem bana alan tanıyıp yaptıklarımı destekleyen,hemde aptalca girirsimlerimi durduran biri.Beni seviyor,bana aşık,onu seviyorum,ona aşığım.
*****
Alaz evden erken saatte çıkıp kaleye gider.
İki gündür uğraştıkları pislikten bir türlü kurtulamayan ikili Alaz ve Boran en sonunda görüşüp ortak bir yol izlemeye karar verirler."Esmer bir yol var aslında"
Dedi elindeki kahvesini kenara koyup oturusunu dikleştiren Boran.
"Nasıl bir yol?"
Diye sordu Alaz. Boran bir yol var diyorsa muhakkak kesin çözümdür,fakat bu sefer ne kadar riskli alabileceğini bilmiyordu. Arkasında yalnız bırakmaktan korktuğu biri vardı çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET;bir yok oluş hikâyesi
ChickLit"Biz belasız, zararsız, olaysız olamayız! Elimi tutarken aklına kazı bunları. Biz zamansız mekansız bir arada duramayız.Korktuğunda kaçabilirsin,ben hep aynı yerde duracağım. Elini ölsem bırakmam, ama gidersen de tutmam " 'Alaz Sezgin "Cehennemle bi...