Anlamsızca, gözüme gelen güneş ışığına doğru elimi uzattım. Yine boş, koşuşturmalı ve yorucu bir gün mü olacak? Galiba evet...
Yatağımdan kalktım ve boydan aynama baktım. Kendimi hiç beğenmiyorum... Gerçi benim dışımda herkes yakışıklı olduğumu söyler. Aslında şimdi bakınca fena da sayılmam...
1.74 boyum, kahverengi saçlarım, yeşil gözlerim var. Ayrıca zayıf birisiyim! Ama yine de bu şehirde benden çok yakışlı olan bir çok erkek var.
...
Pff yine anlamsızca kendimi mi yorumluyorum? Kendine gel Kaan!
...Aynaya bakmayı kesip aynanın yanındaki masada duran telefonumu şarjdan çıkarttım ve saate baktım. Bu gün benim için önemli bir gün! Hem Üniversitemin ilk günü hem de bu gün ilk kez piyano kursuna gideceğim! Aslında kurs değil gibi... Kendimi daha da geliştirmek için ve yarışlara katılabilmem için
...Ailem beni ablamla fazlaca kıyasladı. Kendisi çok güzel bir kız. Ayrıca yaptığı herşeyde de başarılı. Örnek olarak:
Kendisi çok iyi piyano ve keman çalıyor.Aşırı leziz yemekler yapabiliyor. Derslerinde her zaman başarılıydı. Hem sporla da ilgileniyor... Yani ben onun yanında bir hiçim.
Ailem her şeyde birinci olmamı istedi. Ama sadece piyano ya da sınavlarda değil. Aklımıza gelebilecek her şeyde.
Birinci olduysam bile bir hata yaptıysam o birinciliği hak etmemişimdir. Bunu düşünüyorlardı. Benim değersiz olduğumu fark ettikleri zaman beni başka bir şehire, yani buraya yolladılar. En azından para yolluyorlar...
...Aynanın önünden çekilip lavaboya girdim. Yüzümü yıkadım, saçlarımı taradım ve dişlerimi fırçalayıp odama gittim. Giysilerimi giydim ve kulaklığımı telefonuma takıp şarkı açarak okuluma doğru yürümeye başladım...
.
.
.
.
Okula vardım. Okul sonrasında piyano kursum vardı. Ondan sonra da garsonluk yaptığım yere gideceğim. Ah bu arada 19 yaşındayım ve üniversiteye yeni başlıyorum. Aşırı heyecanlıyım.Okulda gerçekten yakışıklı erkekler ve güzel kızlar var. Ayrıca ben mi fazla kısayım yoksa bunlar mı fazla uzun? Niye yanımdan geçen herkes benden uzun? Uzun boylu olduğumu sanıyordum. Demek ki okuldaki erkeklerin boy ortalamasına göre kısayım. Ne kadar harika.
...
..
.
Sınıfıma girdim. Oldukça büyük bir sınıf. Ama yine de az kişi var. Boş bir sıraya oturdum ve sınıfımdakileri süzmeye başladım.Kızlar genelde kısaydı ama bir kız var ki benden uzun. Uçları mavi saçlarını at kuyruğu yapmıştı ve siyah bir gözlük takıyordu. Beyaz ten rengi vardı ve biraz kızarıp yanındaki gram umrumda olmayan kızla konuşuyordu. Gerçekten çekici bir görünüşe sahip.
Erkeklerden ise görünüşüyle ilgimi çeken birisi yoktu. Acaba gidip o kızla konuşmalı mıyım? 'EÜĞ HEMEN YÜRÜYORSUN KIZA' sözleri duyar mıyım? Pff kimin umrunda? Aptal dolu olan bir okulda olduğumu sanmıyorum. Ayrıca arkadaş edinmem lazım. Önce onunla arkadaş olmak istiyorum.
Ayağa kalktım ve kızın yanına gittim
Kaan
"Merhaba ben Kaan"Kız bana baktı. Gözleri açık maviydi. Beni süzdü ve elini uzattı.
?
"Merhaba ben de Sıla. Memnun oldum"Kızın elini sıktım. Yanımızdaki kız ise sadece bakıyordu. Ona bir bakış attım
1.50 boylarında, kahverengi, kısa ve kıvırcık saçları vardı. Ayrıca gözleri de kahverengiydi ve Sıla'dan daha ince çerçeveli bir gözlüğü vardı. Ayrıca esmerdi. O da bana elini uzattı .
??
"Ben Zeynep."Aslında tatlı gözüküyor. Ben de elimi uzattım
Kaan
"Memnun oldum. Kaan"Zeynep bana tatlıca gülümsedi. Ne kadar beyaz tenli kız sevsem bile Zeynep de çok tatlı birisi gibi.
.
.
.
Biraz sohbet ettikten sonra kapı açıldı Başta öğretmen geldi sandım ama aslında aşırı yakışıklı bir öğrenci girdi içeri.En az 1.83 boylarında olan siyah saçlı, açık kahverengi gözlü birisi girdi. Onunla tanışmak isterdim ama Sıla ve Zeynep'i bırakıp gitmek biraz tuhaf olurdu. Çünkü ondan önce başkaları da gelmişti ve onların yanına gitmemiştim.
Yanımdan geçerken parfümünün kokusunu aldım. Aşırı iyiydi. Gidip parfümünü sorsam ve ben de aynısından alsam ne olur ki?
Zeynep
"Vayy. Yanımızdan geçen kişinin parfümü ne kadar güzel kokuyorduu"Sıla
"Evet."Size ne kadar katıldığımı anlatamam..
Zeynep oturduğu yerden kalktı ve çocuğun yanına gitti...
Sıla
"Ne kadar...cesur..?"Kaan
"Evet..."Sıla
"Biz de gidelim?"Kaan
"Oluur."Sıla
"Umarım Zeynep direkt olarak parfümünü sormaz"Yalandan güldüm. Komik değil.
Kaan
"Haha umarım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Şarkımız
Novela JuvenilPiyano kursuna giden Kaan ve Kaan'la aynı yaşta olan kurs öğretmeni Deniz'in hikayesi. Gay hikayesidir!