How Hushidea poznała Kurapikę

54 3 2
                                    

Hushidea była nieśmiałą dziewczynką, ale gdy jej przyjaciele byli w niebezpieczeństwie zamieniała się w drugiego JoJo gotowa ich uratować. Niestety je przyjaciele z dzieciństwa zostali zamordowani przez pewnego chłopaka. Był to seryjny morderca, który został skazany na tylko 5 lat wiezienia bo według kochanego rządu nikogo ważnego nie zabił. Huszida nigdy o tym nie zapomniała i chciała się na nim zemścić, ale była zbyt nieśmiała. 








. . .






Hushidea spędzała normalny poranek gdy wtem jej matka wbiła jej przez okno do pokoju i piskliwym głosem rzekła:

- Huszida, ten morderca wyszedł na wolność. Zrób coś z nim bo jeśli nic nie zrobisz zabije twoich przyjaciół znowu. - Mama Huszidki odjechała na skuterku do kuchni. 

"Ło, moja mama jest serio dziwna" - pomyślała huszida ubierając się w lolici strój. 

Jej szkoła znajdowała się w mieście Lolitown oddalonym od jej rodzinnego miasta o 50km. Huszida codziennie wstawała o 4 i wychodziła o 5, aby nie spóźniź się na lekcje, które miała o 8. 

Huszida miała wielu przyjaciół: 707, Zena, Jumina, Jaehee, Rikę, Kohiszi, Nostiuwu, felicje i wiele wiecej. Od razu jak zobaczyła Zena i Jumina całujących się podbiegła do nich i krzyknęła:

- OMG YAOI W PRAWDZIWYM ŻYCIU!!! - po tych słowach upadła na ziemię, krwawiąc z nosa. Podbiegł do niej Seven i wytarł jej krew.

- Huszida jesteś zbyt napalona na yaoi, z resztą Kohiszi też.. - rzekł to patrząc na Kohishi aka Hiro, która leżała obok na ziemi rumieniąc się.

Kohishi wstała i oparła się o ścianę. Ubrana jak alternatywka słuchała na słuchawkach fuyu no hanashi, płacząc. 

- ZA DUŻO WSPOMNIEŃ!!! - Krzyknęła Hiro. Na korytarz przyszła nauczycielka. Wszyscy trafiliśmy do dyrektora. Dyrektor zrobił nam mały wykład, ale w porę przyszła Rika - córka dyrektora, aby nas stamtąd wyciągnąć. 

Huszida rozglądając się zauważyła go.. tego kto zabił jej przyjaciół..









C.D.N BO HUSZIDA CHCE JUZ CZYTAC!!!!

N BO HUSZIDA CHCE JUZ CZYTAC!!!!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kurapika x HushideaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz