Kan exam zawh hunah chiah karawn kir ang katia mahse... Anyway... anyywayyyy
°°••⚛⚛••°°
"48kg, achhe love, mahse duh aiin a uai mah² tawh ani" Taehyung chuan ati a. Kun ngul chunga lo ding Jungkook chu a en a, "Hei aia i rih belh tawhloh atha ang" tizui leh in a home office lam chu a pansan ta a.
Chu² Taehyung an Jungkooka kg zat vawithum a buk na ani tawha, kg 50 atlin a, apelh vaih chuan govt lamin rangtakin Jungkooka thisen chu an rawn beisei nghal vat dawna. Anni lam pawhin lo ui beh a, lo pek duhloh kha athiang hauhlo dawn bawk ani.
Chumi chiah chu a nghawng nise chu ala lomom zawk hial ngei ang. Achhanchu chu chiah chu anghawng anilo nasa mai si a. Govt chu vawikhat thisen an pe leh anih ngat chuan chu chuan vawihnih, vawithum, vawili, alehpek zel ahring dawn ani.
Chu² chiang takin Taehyung chuan ahria a. Jungkook an kg 50 atlin loh nan theihtawpin hma chu ala a.
Amaherawhchu...
Kan Jungkook ve thung erawh chuan ahmaa chhang kan tuihnai tak te, lui lam sa chil ti put zur² thei khawpa mit la te chu hawisan aharsat si.
Thla aliam hnu chuan Jungkook pawn eisiamdan chu a thiam ve sawih² tawh hle a. Taehyung pawn a eisiam aruka achhahruk fo angai tawhlo tih na ani a. A lawmawm ve khawp.
Jungkook chuan a nitin thin dan angin in chu a tifai leh a. Abalh ngai loh avangin atan pawh intihfai chu thil harsa anilo.
Lehkha zir sang lo mahse athil tih tawh vek² ah chuan a insawrbing chawrh avangin a thiltih chu hobby ang deuhin anei thei zel thin a.
Ahunah tak chuan sana chu ahan en a. Dinner siam ahun tawh tih chu ahria a. Phur takin choka lam chu apan nal² a. A sangha siamthiam dan ber chuan ahan siam leh a.
Minute 40 vel ah chuan apeihfel ta a.
A thilsiam chu a en a. Nui var² chungin akut chu a beng a. Hlim takin a master office lam pan chuan atlan chho nal² a.
Knock knock....knock
'Lo lut rawh' tiri ahriat hnu chuan alut ta a.
"Taehyungie dinner ka peihfel tawha" Jungkook chuan ati a. Kawngkhar bulah chuan ading a.
"Ka rawn chhuk ang" Ti chauhvin Taehyung chuan achhanga. Jungkook en a hawi pawh hawichho lo chuan a dawhkana a laser tablet atangchuan amit alasawn eih lova.
"Awle" Ti a lu bu nghauh chungin Jungkook chu alet thla leh ta a.
Choka athlen hnu reilote ah chuan a master pawh chu arawn thleng thla veleh vat a. Ngawi rengin dinner chu an ei tran ta a.
Jungkook an butter a asangha hem hmin chu avawithum nan ahan ban leh a. A master in amelh hrek² reng tawh tih reng hrechang lek lo chuan tui ti takin eitur chu ala in barh zel a.
Dem theih erawh ani hauhlo. Thla tam fe eitur tui tak², arim chu sawiloh, alem takngial pawh hmuh phaklohna khawvelah rei tak alo awm tawh a. Tun hun chu atan chuan khawizu leh hnute tui luanna ram ti a sawi theih hial ani ta ve ang.
°°••⚛⚛••°°
"Saudi Arabia chanchin chu enge a an zel" Taehyung chuan ati a. A office room no 1704 ah chuan alut a. Hwasa chuan lu zo takin azuilut ve bawka.
"Indawrna kha hmaichhan ngeia neih pui che anduha, anlo beisei dan chuan tun naktip maia orientation party ah hmuh che an duha" Hwasa chuan ati a.
YOU ARE READING
Taste & Scent | Vkook
Fanfic"master i tukthuan tur ka peihfel tawh aw" "Jungkook tukin chu ka tukthuan i ni," "master~" "hlausuh Jungkook, damdawi ka hnawih leh ang che," kth Company liantak insuihkhawm ten khawvel nuam zawk leh chakzawk siam an tum laiin an experiment a fail...