FLASHBACK

23 1 2
                                    


POV: HUSZIDA

Uwielbiałam moich przyjaciół.. Za każdym razem jak ich widziałam chciało mi się płakać, że mam kogoś takiego. Cudowne jest to że jako jedna z nielicznych 10 latek, zbudowałam, aż taką więź z kimś innym niż moi rodzice. 

- Mamo! Idę na plac zabaw! - Krzyknęłam do mamy i pobiegłam na placyk.

Spotkałam tam moich przyjaciół i jakiegoś chłopaka. Ubrany był w garnitur i widać, że nie lubił pająków bo uciekał przed małym pajączkiem. Widać było, że był smutny. Podeszłam do niego i zapytałam czemu jest smutny. On wziął mnie za rękę i zaciągnął w krzaki. Bałam się więc krzyknęłam. Natychmiast zobaczyłam przed oczami mojego przyjaciela Minetę (XDDD). Zabrał chłopaka ode mnie i próbował zdjąć z niego ubrania. Mineta od zawsze był zbokiem. Chłopak wbił nóż w Minetę i zaatakował resztę moich przjaciół.. Wszyscy nie żyli!!! To był koszmar. Zaczął padać deszcz. 

- Kiedyś po ciebie wrócę, jestem wielki KURAPIKA!!- Powiedział chłopak i uciekł na drzewo, ale natychmiast zeskoczył bo był tam pająk. Pobiegł na stację metra, a ja opłakiwałam zwłoki. 

Zauważyłam starszego pana. Po chwili skapnęłam się, że jest to Kakashi!

- O elo Kakashi, zadzwonisz na policję bo jakiś typ zabił mi przyjaciół - Powiedziałam ze spokojem.

- Jasne młoda - Kakashi zadzwonił po policję, która natychmiast się pojawiła.

Była to policyjna trójca - Naruto, Sakura i Sasuke

To byli moi idole, których od zawsze shipowałam 😍

Zabrali ciała i od razu wiedzieli kto to zrobił. Pobiegli jego tropem..

- NARUUUUUUUUUUUUUTOOOOOOOOOOOOOOOOO RUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!!!!!!! - krzyknęłam podekscytowana. Kakashi poszedł do sklepu po alkohol, a mi kupił cukierki i odprowadził do domu.

Opowiedziałam mamie co się stało. Od tamtego momentu jestem shy!

CDN KURDE

DAJCIE MI POPŁAKAĆ NAD PIOSENKĄ MAFUYU 

DAJCIE MI POPŁAKAĆ NAD PIOSENKĄ MAFUYU 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kurapika x HushideaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz