/24.12. 1977/
Sirius Black se probral z hlubokého spánku, ale vstoupil zpět do jiné noční můry. Když se z lehu posadil na zadek, musel si podepírat svoji stabilitu, aby neupadl zpět. Svět se okolo něj točil a hlavu měl jako střep. Rozhlédl se okolo sebe a zjistil, že venku se moc sluníčka nenachází. Otočil se na druhou stranu a nalezl v posteli tělo.
Na malý moment si přál, aby patřilo Stefani, ale vzápětí si začal vzpomínat na minulou noc, kterou se rozhodl zasvětit alkoholu a nějaké holce, kterou sotva znal. Měla vlasy ve svém obličeji, takže zprvu vůbec nevěděl, o koho se jedná. Zároveň pochopil, že se v pokoji nachází sám, což ho uklidnilo, protože další trojku už by opravdu nezvládl.
Najednou se otevřely dveře a v nich stála těhotná černovláska. ,,Merline, Siriusi!" vyjekla tlumeně Hestia Jonesová. ,,Přikryj si svoje nádobíčko, žádám tě," natáhla před sebe ruku, aby se nemusela dívat na Siriusova fanfulínka. Také si všimla ženského těla, které vedle leželo. Jenže bříško té dívky nebylo vyboulené a Hestia hned pochopila, odkud vítr vane. ,,Ty prase!" zařvala na něj polohlasně, ale svůj hněv dávala v tónu najevo. ,,Máš zbouchnutou holku, ale pokoj si nedáš! Ty jsi ale kurevník!"
,,Já no ehm-"
,,To si ho neudržíš v kalhotách alespoň na chvíli!" vyčítala mu dál a chystala se k odchodu. ,,Kdyby tě viděla Stefani, jakého má zodpovědného otce jejího dítěte."
,,Hestio, počkej," zaskuhral mladý Black, ale Jonesová už dveře za sebou zabouchla. Sirius by byl odporoval jejím nadávkám na jeho osobu, ale všechno slyšel zhruba dvakrát v ozvěně. Uvědomoval si ovšem, že tímhle rozhodně nepřispěl svému vztahu se Stefani. Sekl s sebou zpátky do postele a věděl, že musí tuhle vypakovat, než přijde někdo další.
,,Hej, hej," popostrčil do dívky nerudně. ,,Vstávando grando, ženštino."
,,Já mám ještě noc," odporovala dívka a přitulila se zpět do Siriusovy náruče. ,,Nemohu uvěřit tomu, že Sirius Black je můj kluk."
,,No fuj," odprskl si znechuceně Tichošlápek. ,,Vstáváme," snažil se přijít na její jméno, ,,květinko," rozhodl se nakonec pro přezdívku.
,,Půjdeme spolu na dnešní vánoční ples?" zašvitořila studentka z Bradavic a Sirius převrátil očima. No to je nádhera. Takhle vztahovačná hysterka už jim naplánovala tři děti a určitě to poví všem jejím kamarádkám. Že si radši neulevil sám.
,,No nevím," snažil se z toho vykroutit. ,,Já osobně mám teď velkou kocovinu, takže nevím, jak budu večer čerstvý-"
,,Nechci znít nějak šíleně, ale," začala znovu mluvit a Tichošlápek se úplně děsil, co z ní vypadne teď, ,,ale myslíš, že Larissa Blacková zní dobře, nebo bych si měla nechat své rodné příjmení?"
Zamrkala tolikrát, že to skoro Siriusovi znovu zatočila hlava. ,,Myslím, že bys měla jít, Laritto," pojmenoval jí schválně jiným jménem, aby jí nějak taktně naznačil, že paní Blackovou z ní rozhodně dělat nehodlá. V tu chvíli se ovšem otevřely dveře a v nich stál zbytek jeho přátel.
,,Vám povím, tahle noc s Lily byla zase úplně eňo ňuňo," pochvaloval si James spokojeně. ,,Jen chudák Hestia, kterou vždycky musíme někam sklidit."
,,Tak to já se na tomhle vánočním večírku vyspal s Avou Abbotovou," pochlubil se Peter Pettigrew, ,,znovu. Vesmír nás opět a znovu spojuje."
,,Spíš alkohol," utrousil sarkasticky Remus Lupin a v tu chvíli spatřil polonahého Siriuse. Věděl moc dobře, že od té doby, co se dozvěděl, že je Stefani těhotná, s nikým nespal. Ovšem teď ho viděl a věděl, že není rozhodně v pokoji sám. Jen na chvíli se otřásl, že vedle něho najde Stefani, ale poté zjistil, že o ní se rozhodně nejedná.
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfiction,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...