Söze nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Şu an fazlasıyla sinirliyim.
Tasarım konusundaki profesyonel değilim. Bunu her zaman dile getiriyorum zaten. Ancak yaptığım tasarımları da kafadan savma şekilde özenmeden veya emek vermeden yapmıyorum.
İmkanlarımı ve yeteneğimi sonuna kadar kullanarak size güzel bir kapak sunmaya çalışıyorum.
Genelde attığınız künyelerin de dışına çıkmadan isteklerinizi yerine getirmeye çalışıyorum sırf istediğiniz her şey tasarımda olsun diye.
Tasarımını yaptığım halde kullanmayan birisiyle karşı karşıya geldiğimde bu bölümü yazmamın gerekli olduğunu fark ettim.
İstek ve kurallar bölümünde gayet açık bir şekilde kurallarımı belli ettiğimi düşünüyorum. Eğer siz bu kuralları okuyup istek bırakıyorsanız demek ki kuralları kabul etmişsinizdir.
Sizi zorlayacak en büyük kuralım bir kapağı en az 1 hafta kullanmak. Eğer bu kuralıda yerine getiremiyorsanız lütfen kitabıma istek bırakmayın.
Yaptığım tasarım güzel veya çirkin olsun tasarımı 1 hafta kullanmak zorundasınız. Çünkü bu kural. Zorunlu. Anlatabildim mi?
1 hafta kullanır sonra da değiştirsiniz. Süreniz dolduktan sonra ne yaptığınız beni ilgilendirmez.
Bu tasarımı da birkaç gün önce yapmıştım. Ne yazık ki yaptığım kişi kullanmadı ve mesajlarıma da geri dönüş yapmadı.
Neyseki tasarımın yazısız halini galerimden kaldırmamıştım yoksa verdiğim emeğin hepsi boşa gidecekti.
Eğer tasarımı kullanmak isteyen olursa bilgilerini yoruma bıraksın. Kendisine vermek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FREYA DESIGN | İSTEK ALIMI YAPILMIYOR
No Ficción🌜 Artık istek alımı yapılmamaktadır.🌛 °Kapak Tasarımı #2 (13.08.2020) °Kapak Tasarımı #3 (17.07.2020)