1

153 20 4
                                    

Hep beraber olacağız yalanı... Hadi ama, mutlaka hayatınızın bir köşesinde bunu duymuşsunuzdur. Her neyse şimdi size harika terk ediş hikayemi anlatacağım.

*

Uygulamaya bakıp iç çektim. Benim hayat hikayem kimin sikinde olacaktı ki? Hem "Hadi ama" yazmam biraz yapmacık mı olmuştu ki?

Yazma konusunda pek iyi olduğum da söylenemezdi zaten. Yine de kendimi anlatmak istiyordum. 

Yazmak, biraz olsun kafamdakileri boşaltmak için güzel bir yönteme benziyordu. Aklımdaki kelimelerin parmaklarımı yönetip klavyede gezinmesine izin verdim.

*

Birinin beni sevebileceğine hiçbir zaman inanmamıştım. Yine de bir tane kendini bilmez beni buna inandırmaya çalışmıştı. Eh... Başarmıştı da!

Hayatıma beni üzen hiçbir şeyi sokmama kararımdan sonra sakin ve mutlu bir hayat sürüyordum. Ta ki onunla karşılaşana kadar. Başta beni mutlu ederek kandırdı daha sonra gerçek yüzünü gösterip gün geçtikçe enerjimi emmeye başladı.

Kendimi her zamankinden daha öz güvensiz ve değersiz hissetmeme sebep oluyordu. Hiçbir şey için kendimden taviz vermeyen, bencil bir yapıya sahip olan ben onun için her şeyi yapabilecek kadar gözümün boyandığını fark etmemiştim.

Şimdi bencil yaşantıma geri döndüğüm için mutluyum. Kimse canımı acıtamıyor çünkü kimseye o kadar fazla değer vermiyorum.

Hepimiz yalnız değil miyiz zaten? Ne kadar çevremiz olursa olsun, aslında yapayalnızız.

Bugünlük bu kadar yeter ekran gözlerimi acıtmaya başladı. Çok da merak ettiğinizi sanmıyorum ama merak edeniniz olursa yarın devam ederim.

iyi günleeer...

*

Yatağıma uzanıp telefonumdan müzik uygulamasını açtım ve kulaklığımı kulağıma geçirmeye çalıştım. Yine birbirine dolandığı için ayırmak bir hayli zahmetli oluyordu. Belki de biraz da olsa sabırlı olmama faydası dokunmuştu bu işlemin de.

Tavanı izlerken gülümsedim. Hayatımı seviyordum ve onun için savaşacaktım. Beni üzen hiç kimse hayatımda ufacık bir yere bile sahip olamayacaktı. 

Telefonumdan bildirim sesi gelince kaşlarımı kaldırdım. İyi de bana kimse yazmazdı ki. Operatörüm, banka hesapları vb. kişiler hariç...

--
Bu hikayeyi de buraya taşıyorum buradakiler yarım hep tek tek tamamlicam böyle ara ara artık 3 yıla mı biteeer bi ara gaza gelirim hepssini yazacak moda girerim o zaman mı biteeer onu allah bilir dmskskslos

Şarkıyı muuuutlaka dinleyin
🌈❤️💜💕🐜




İstanbul'da Kedi Olmak(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin