Negyvenedik fejezet:

3.7K 85 31
                                    

*Lucas szemszöge*

Ez a lány teljesen megőrjít. Istenem, amikor benne voltam. El sem tudom hinni, hogy az előbbi mind megtörtént, vele. Elizabeth senkihez sem fogható módon csábított el az ágyban is. Ahogy érezhettem a melegségét belülről, ahogy minden testrészünk összeért, csak az óvszer álhatott utamba, de bárcsak azt is elhagyhattam volna. Talán még sosem indultam be ennyire senkitől sem. Most azonnal akarom őt, még egyszer. Egyszerűen kívánom őt, minden létező módon, ahogy csak lehet egy nőt.

Meztelenül megyek át vele kézen fogva a fürdőbe. Ahogy sétál előttem, kerek fenekét nézem. Beérünk a fürdőbe. Megengedem a vizet. Amíg folyik a csap engem elkap a hév. Nem bírok magammal. Ő mellettem állva várja csípőre tett kezekkel, hogy megteljen a kád vízzel. Gondolok egyet és nekidöntöm óvatosan a hideg csempének, amitől felszisszen két csók közben. Bal tenyeremmel a falat támasztom. Lenyúlok jobb kezemmel a szeméremrészéhez. Egyre közelebb érintem meg a csiklójához. Mindeközben csókolom ajkát és nyakát. Mikor odaérek, egyből ütemesen kezdem mozgatni ujjaim. Eközben ő furcsamódon nem a már amúgy is álló farkam fogdossa, hanem a golyóimat markolássza enyhén. Annyira jó érzés, hogy majd szétdurranok. Egy pillanatra Beth arrébb fordítja fejét és kinyitva szemeit próbál eltolni magától sóhajtozva.

-A víz, Luca! -Nagy nehezen erőt veszek magamon és eltávolodva tőle elzárom a csapot. De ahelyett, hogy kérném, hogy másszon bele, odalépek elé és a vágytól felcsillanó kék szemeibe nézek.

-Van kedved kipróbálni valami durvábbat? -Kíváncsian mered rám.

-Mi lenne az? -Beszél hozzám kihívó, incselkedő hangon és végigsimít egy ujját mellkasomon egészen az ágyékrészemig. Követem szememmel mozdulatát.

-Megmutathatom, ha akarod. -Nézek fel vissza rá félmosolyra húzott szájjal. Ő azonnal az ajkaimra tapad, de én megfogom testét és a kagyló felé fordítom. Oldalra fordítja fejét és levegő után kapkodva, meglepetten nézi, hogy eresztem kezem segítségével belé péniszemet. A kézmosóba kapaszkodik, és közben nyögdécsel a gyönyörtöl becsukott szemekkel. Mindezt végignézem a tükörből. Még jobban beindít az arcának látványa. Fenekét markolászom erősen. Egyre gyorsabb mozdulatokkal és egyre mélyebben lököm magam hüvelyébe.

-Azt..a..rohadt..De jó téged érezni. Teljesen. -Sóhajtozom tovább, és Beth fokozottan hangosabban nyög fel. Nagyon gyorsan döfködöm, mikor beugrik valami.

-Baszd ki! -Azzal a lendülettel ki is húzódom belőle és elmegyek. Ő megfordul. Nem érti, miért fogom a fejem, majd lenéz, és mindent érteni kezd. -Sajnálom Beth, de látod időben kihúztam. Többet nem fordul elő, ígérem.

-Nem baj, Luca, én is teljesen elfeledkeztem a védekezésről. Köszönöm, hogy időben kapcsoltál. Szerencsére nem történt semmi, nyugi. -Megfogja arcom és egy puszit nyom számra. Nagyon meglepődtem válaszán. Egyáltalán nem erre számítottam. -Ami azt illeti, jobb volt gumi nélkül. -Pirul el kicsit.

-Igen, ez igaz. -Jelentem ki. -Na gyere, ideje tényleg lefürdenünk.

-Mindenképpen. -Előveszi édes kis mosolyát, majd beül a vízzel teli kádba.

Ez azért nem volt egy semmi menet. De egy pillanatra elgondolkodtam, hogy talán ezzel arra célozhatott, hogy ő sem szeretné óvszerrel csinálni? Viszont akkor jobb lenne, ha már most megbeszélnénk, hogy átáll a gyógyszerre.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 10, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Az új szomszédTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang