Za dva týdny mám termín. Jsem vážně zvědavá jak to bude probíhat.
Včera jsem byla v nákupním centru.
Potřebovala jsem se projít a zjistila jsem že mám jen jednu zavinovačku. Vešla jsem do prvního obchodu s dětskou výbavou a hned jsem našla tu pravou.Béžová a na ní jsou malé hokejky s pukama. Je hrozně roztomilá a bude se hodit k jeho oblečení. Abych vysvětlila. Kuba Willovi nechal udělat speciální oblečení. Nejen že už mu nad postýlkou visí malý dres ale ještě k tomu přikoupil Capitals čepičku, mikinku, tepláčky a dokonce i bundičku s jejich logem.
Nepočítám x triček.Dnes večer jdeme na večeři. Něco jako týmová večeře s několika hráči a jejich partnerkami. Co vím tak tam bude Ovi, Wilson, Gudas, Kempný a ještě pár hráčů.
Popravdě už se do společnosti těším. Tak dlouho jsem jen ležela a odpočívala, že mi z toho už hrabe.
🌹🌹🌹
,, Zlato nebude ti v tom chladno?"
,, Vždyť mám kabát. Je březen. Bude mi akorát."
,, Dobře. Jen se o vás bojím. To mi nemůžeš mít za zlé."
,, Však já ani nemám." Usmála jsem se na něj a dlouze ho políbila.Vyjeli jsme k restauraci kde máme zamluvený salónek.
Už se vážně nemůžu dočkat na to dobré jídlo. Úplně na to mám chuť. A to aji nevím co to bude.🌹🌹🌹
Zábava je v plném proudu. Už jsme po jídle. A bylo to výborné. Sedím vedle Niky a z druhé strany sedí Kuba, co mě hladí po stejně zatím co si povídá s Tomem.
Najednou ale cítím že je něco jinak.
ČTEŠ
THE BEST THING THAT EVER HAPPENED TO US
FanfictionKdyž Jakub omylem zraní dívku na které mohl oči nechat, zjistí že je to láska jeho života? 9.6. 2020 - 24.9. 2020