*Sophie szemszöge*
A fiúk elmentek a testvérpárhoz, én pedig átmentem a szobába. Harry mögöttem lépett be az ajtón. Semmivel és senkivel sem foglalkozva előkaptam a telefonom, majd lehuppantam az ágyra. Harry nem tudom hogy hova ment, de különösebben nem érdekelt. Átmentem a Starbucks-ba, megittam a kedvenc tejeskávém, majd még neteztem egy kicsit. Ránéztem instára, ahol a sok közül megláttam egy posztot. Ez volt ráírva: "Kedves One Direction rajongók! A pár napon belül kezdődő koncert ELMARAD egyes okok miatt. A srácokat értesítettük a hírről. Viszont, egy meglepetés vendég fellép a fiúkkal, akit a helyszínen fogtok megtudni, hogy ki ő. A koncert új időpontja még bizonytalan, de amint megszületik a biztos időpont, azonnal jelezzük." Csodás. Felmentem a hotelbe, ahol nem volt ott Harry. Egy másfél óra múlva megjelent az ajtóban, majd felém indult. Harry leült mellém, majd ő is telefonozni kezdett. Kellemetlenül éreztem magam, mert Harry nagyon szorosan mellém ült, így próbáltam észrevétlenül arrébb ülni. Mondjuk ha megmozdultam volna, azonnal észrevette volna. Ekkor Nancy felhívott.
- Szia Sophie - hallottam hangját a vonal végén.
- Szia Nancy - köszöntem.
- Ott van Harry? - kérdezte. - Igen, miért? - kérdeztem, miközben Harry kíváncsian nézett rám.
- Átadnád neki a telefont? - kérdezte.
- Persze - mondtam értetlenül, majd Harry-nek nyújtottam a telefonom.
- Igen? - szólt a telefonba.
Ezután nem hallottam a beszélgetés további részét, így odamentem az ablakhoz, kinyitottam. Beleszippantottam a levegőbe, majd Harry utolsó mondatát elkaptam.
- Jó. Oké, ez köztünk marad. Oké, szia - nyomta ki, majd visszaadta.
- Elmondod hogy miről beszéltetek? - kérdeztem, de tudtam a választ.
- Nem - mondta.
Leültem, majd elkezdtem nézni a plafont.
Pár perc elteltével felálltam, majd kimentem a hotel udvarára. [...] Hirtelen egy ismerős kéz fonódott a derekam köré. Ijedten hátranéztem.
- Öhm...te mit keresel itt? - kérdeztem cseppet sem kedvesen.
VOUS LISEZ
Érzések Közt {One Direction ff.}
FanfictionA nevem Sophie Wilson, egy 17 éves, átlagos lány voltam. Mindig nagy álmom volt énekessé válni, de ez eddig nem sikerült, már kezdek lemondani az egészről. Amikor 13 éves voltam, a One Direction volt a kedvencem, bár ez másfél éve másképp van. Az ok...