Hát kinek a neve szerepelt a képernyőn? Na? Hát persze, hogy Emma neve volt. Harry-re néztem, aki kínosan nézett engem. - Vedd fel nyugodtan – simítottam meg a karját mosolyogva. Bólintott, én pedig bementem. Átmentem a fiúkhoz, akik beszélgettek. - Na mi van Sophie? – kérdezte tőlem Niall. - Semmi. Leülhetek? – kérdeztem. - Milyen kérdés ez? Persze hogy leülhetsz – nézett rám Louis. - Mit csináljunk? – kérdezte Zayn. - Én nagyon unatkozom – szóltam. - Felelsz vagy Mersz? – vetette fel az ötletet Liam.
Mindenki beleegyezett. Harry is átjött játszani, majd törökülésben elhelyezkedtünk a szőnyegen. - Ki kezdi? – kérdezte Zayn. - Te – mondtuk egyszerre.
Rengeteget nevettünk, majd olyan dolog történt, amire én nem számítottam. Ugyanis az ajtón Emma lépett be, és beszállt a játékba. - Én jövök – tette fel a kezét Emma.
Mindenki rá figyelt, majd elkezdte. - Sophie. Felelsz vagy Mersz? – kérdezte tőlem. - Merek – vontam meg a vállam. - Ülj bele Harry ölébe – húzta gonosz mosolyra ajkait. - Mi van? – nevettem el magam kínosan. - Ülj bele Harry ölébe – ismételte.
Ránéztem Harry-re, aki engem nézett. Nagyon gyorsan kellett döntenem. Ha nem, akkor ki kell szállnom a játékból és még gyávának is fognak tartani, ha meg igen..akkor mi lesz? Minden mindegy alapon felálltam, odasétáltam Harry elé, és halál nyugodtan beleültem az ölébe. Mindenki tátott szájjal bámult minket, majd folytatták a játékot. Mi Harryvel egy jó pár körben nem kerültünk sorra. - Többször is ülhetnél az ölembe – mormogta, amitől kirázott a hideg. - Miért is? – suttogtam úgy, hogy senki ne hallja. - Mert miért ne? – húzta mosolyra ajkait, miközben átkarolta a derekam. Nekidőltem a mellkasának, ő pedig állát rátámasztotta a vállamra, és így néztük a többieket. Időközben mások is beszálltak a játékba. Így már tízen voltunk. - Harry, felelsz vagy mersz? – kérdezte egy srác Harry-től. - Felelek – felelte Harry. - Mi van köztetek? – nézett ránk. Számat olyan erővel haraptam be, hogy éreztem a vér ízét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Érzések Közt {One Direction ff.}
FanficA nevem Sophie Wilson, egy 17 éves, átlagos lány voltam. Mindig nagy álmom volt énekessé válni, de ez eddig nem sikerült, már kezdek lemondani az egészről. Amikor 13 éves voltam, a One Direction volt a kedvencem, bár ez másfél éve másképp van. Az ok...