-Mi történik?-kérdeztem nevetve. -Semmi-harsogták egyszerre. Hirtelen megéreztem a két csuklómon Zayn és Niall kezét, a vállamon Louis kezét, a hátamon pedig Liam kezét. -Most mi van?-nevettem folyamatosan. -Még mindig semmi-szólt Louis, miközben elkezdtek vezetni valamerre.
Nem szóltam semmit, csak hagytam, hogy vigyenek. Pár perc múlva beszálltunk egy kocsiba. -Oké, mostmár tényleg érdekel hova visztek-motyogtam.
Pár újabb perc múlva kiszálltunk, mire megéreztem egy illatot. Nagyon imádom azt az illatot. Hatalmas izgalommal vártam, hova érünk. Megtorpantunk. Liam levette a kendőt a szemem elől, majd tátva maradt a szám. -Örülsz?-kérdezte Zayn mosolyogva. -Az nem kifejezés-ráztam a fejem.
A fiúk megkönnyebbülten összenéztek, majd felém néztek. -Akarod tudni, miért hoztunk ide?-kérdezte Louis. -Igen-bólintottam határozottan. -Oké. Először is. Kibírtad, hogy Harryvel vagy egy szobában a múltban történtek után is-köhintett, majd folytatta. -Másodszor. Ha kiborultál, nem mondogattad mindenkinek, hanem megpróbáltad magadban elrendezni. Harmadszor. Amikor segítség kellett, zokszó nélkül jöttél és tetted a dolgod. Ez becsületre méltó. Ezért hoztunk ide. Bár reggelig sorolhatnám, hogy mennyi mindent tettél értünk, de nem érünk rá-nézett rám könnyes szemmel Louis.
Megölelgettem őket, sorban. Louis, Zayn, Niall, Liam. Végül Harry elé léptem, és őt is megöleltem. Nem vagyok bunkó. -Nem lehetne gyorsabban? Éhen halok-nyafogott Niall. -Most az előbb ettél Horan-nézett rá értetlenül Liam. -Aggódtam Harryért. Éhes vagyok-közölte, mire meglepődtem. Nem, nem azon, hogy éhes, mert fel tudna falni egy egész Mekit, hanem azon, hogy aggódott Harry miatt. Ez nagyon aranyos. Gondolatmenetemet egy csobbanás szakította félbe. Gyorsan elmentem átöltözni, felvettem a fekete fürdőruhám. Mire visszaértem, Liam ordítása fogadott. -MEDENCÉS PARTY!-üvöltötte Liam, majd ő is követte Louis példáját. Beleugrott a medencébe. Ugrottam én is. Kimásztam a medencéből, majd megálltam. Ezután ugrott Harry, Niall, majd Zayn is akart, de megszólaltam. -Zayn, idejönnél egy kicsit?-kérdeztem halkan. -Persze-mosolygott, majd félrevonultunk a többiektől.
VOUS LISEZ
Érzések Közt {One Direction ff.}
FanfictionA nevem Sophie Wilson, egy 17 éves, átlagos lány voltam. Mindig nagy álmom volt énekessé válni, de ez eddig nem sikerült, már kezdek lemondani az egészről. Amikor 13 éves voltam, a One Direction volt a kedvencem, bár ez másfél éve másképp van. Az ok...