31.rész

343 24 0
                                    


*Sophie szemszöge*
Mindenem tiszta kosz lett. Harry és a fiúk elvonultak valahova, úgyhogy bementem letusolni. Miután végeztem, felvettem egy fehér haspólót, és egy farmert. Ezután a hajam lógva hagytam, és készen is voltam. Átkukkantottam Zaynhez, és leültem hozzá. Ő ekkor végzett a fürdéssel, így egy szál alsónadrágban állt előttem. Elvörösödtem, majd elkezdtem koptatni a tekintetemmel a padlót. Zayn lehuppant mellém, és megsimította a karom. -Aranyos vagy amikor zavarba jössz-mosolygott. -Köszi-még mindig a padlót bámultam. -Tudod, egy nagyon szeretnivaló lány vagy. És bár nem kéne, de talán többet érzek irántad, mint sima barát. Próbálom kontrollálni az érzéseim, de eluralkodtak rajtam-emelte fel a fejem, én pedig könnyekkel küszködve néztem rá. -Figyelj Zayn. A legeslegjobb barátomnak tekintelek, de nem szeretnélek megbántani. Sem téged, sem az érzéseid. Értékelem ezt az egészet. Nem akarom tönkretenni a kapcsolatunk, mert te vagy a legjobb fiúbarátom. Ugye nem haragszol?-kérdeztem, miközben kicsordultak a könnyeim. -Nem, dehogy-rázta meg a fejét, majd kivett a minibárból valami alkoholos italt. -Ez mi?-nevettem fel. -Jack Daniel's-nevetett ő is. -Na add ide-vettem ki a kezéből, és azonnal beleittam. -Hé, nekem is hagyj-kapta ki a kezemből nevetve, és ő is ivott belőle.
Pár perc múlva már nem voltunk józanok. Minden másodpercben nevettünk, alig bírtuk abbahagyni. Aztán olyan dolog történt, amire józanon sosem került volna sor. 

Érzések Közt {One Direction ff.}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora