37.rész

311 25 0
                                    

Azt beszéltük meg, hogy először Zayn megy fel a színpadra, utána pedig mi. Zayn fellépkedett a lépcsőn, majd mentünk utána mi is. Mire mindannyian felértünk, a tömeg sikongatott. -Bizonyára nem tudjátok, de ő itt egy nagyon kedves barátunk, Sophie, ő velünk fog énekelni-mutatott be a közönségnek Louis. -Oké Louis, ne beszélj ennyit. Mivel kezdjünk?-kérdezte a közönséget Liam. -Live While We're Young jó lesz?-kérdezte Niall. -Igen!-kiáltotta a közönség.
A hangszórókból megszólalt az első dallam, amit a jelenlévők hatalmas tapsviharral díjaztak. -Hey girl I'm waiting on ya-kezdett bele a dalba Liam, mire a közönség folytatta a dalt. [...] Jó pár szám után megkérdezte Niall, hogy mi legyen a következő. -Steal my girl-üvöltötte a közönség. -Legyen a Steal My Girl-nevetett fel Niall.
Ezután felcsendült a szám első dallama, a közönség pedig felsikított. -She be my queen, since we were sixteen-énekelt a mikrofonba Zayn.
Niall is elénekelte a saját részét, majd következett a közös. -Everybody wanna steal my girl, everybody wanna take her heart away-énekeltem a fiúkkal egyszerre.
Végigénekeltük ezen a számon kívül a One Thinget, a Kiss You-t, a What Makes You Beautiful-t, meg még párat, mikor az történt, hogy a közönség azt akarta, hogy énekeljük el a Little Things-et. A szívem gyorsabban dobogott. Felhangzott a hangszórókból az első dallam, amikor Zayn elkezdte a számot. -You hand fits in mine like it's made just for me-énekelte, én pedig rápillantottam. Találkozott a tekintetünk, de elkaptam a fejem. [...] -I won't let these little things, slip out of my mouth, but if it's true, it's you, it's you, they add up to, i'm in love with you, and all your little things-énekeltük a számot mind a hatan. Éreztem Zayn tekintetét magamon, próbáltam nem ránézni. Csupán pár másodperc kellett volna ahhoz, hogy ne sírjam el magam. Szerencsére vége lett a dalnak, így sikerült tartani magam. Ezután Harry így szólt a mikrofonba: -Mivel úgyis este, vagy éjszaka van, táncoljunk egyet a valaha volt legjobb dalra-kacsintott, mire egy hatalmas sikítás rázta meg a helyet. Valahonnan a hangszórókból elkezdett szólni a dal. -Maybe it's the way she walked-kezdte Harry. A gondolataimba merülve vártam a közös részt. -And we danced all night to the best song ever-énekeltem a fiúkkal együtt. Louis is elénekelte a részét, és jött úgymond a „táncos" rész. Beálltunk egymás mellé, és miközben énekeltünk, táncoltunk. Mire vége lett a számnak, Liam odalépett hozzám. -Honnan tudtad a koreográfiát?-lepődött meg. -Nem emlékszel? Régebben milliószor eltáncoltuk, meg annyit hallgattam, hogy megtanultam-mosolyodtam el. [...] A koncert vége felé közeledünk. Zayn intett egyet a szervezőknek. Nem a közönség választott dalt, hanem mi. Pontosabban valamelyik fiú. Ekkor felhangzott a hangszórókból a You & I. És olyan dolog történt, amire sem én, sem a közönség nem számított.

Érzések Közt {One Direction ff.}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon