Apare Damon care il loveste cu o bata pe Mikael.
Mikael scapa tepusa in acel moment Klaus o ia si i-o infinge in inima, Mikael se transforma intr-un nor de cenusa.
Klaus vine si ma strange in brate. E prima oara cand il vad atat de speriat ca as putea pati ceva.Jessica:Unde e Katherine?
Damon:A fugit.
Ma duc spre DamonJessica:M-ai salvat... si iti multumesc.
Klaus:Penru asta... iti voi face o favoare Damon. Il voi lasa pe Stefan sa se intoarca acasa.Klaus:Cred ca este timpul sa ne intoarcem in New Orleans.
Jessica:Acasa!-spun zambind-Ne intoarcem in New Orleans locul unde ne-am simtit cel mai bine.
Jessica:Deci unde mergem?
Klaus:Se pare ca, casa noastra e ocupata.
Jessica:Dar e a noastra. De cine e ocupata? Sa-l facem sa plece.
Klaus:Mergem la casa de pe plantatie. A, Marcel.... e supra numit "Rege" pentru moment-spune si se uita la mine zambind malefic, si eu ii raspund la zambet-Ajungem la conocul de pe plantatie. Aici avem o surpriza
Jessica:Rebekah, Elijah.-sar si ii imbratisej. E ciudat ca sunt si fratii mei dar si ai lui Klaus-
Klaus:Ce surpriza, placuta-spune el ironic.
Rebekah:Hei Nick, nu ti-a fost dor de mine?
Klaus:De tine normal ca mi-a fost, dar de baietii care iti vor da târcoale nu.
Elijah:Niklaus, cand aveai de gand sa ne spui ca vei devenii tata?Imi maresc ochii si ma uit nedumerita.
Jessica:Tata?
Klaus:Esti insarcinata Jessica?
Jessica:Glumesti?
Elijah:Tu nu stiai?
Rebekah:Nick...vrajitoarele au venit la noi si ne-au spus ca au nevoie de ajutorul tau. Stiind ca nu o sa le oferi ajutorul tau, ele au luat-o drept garantie Hayley.
Jessica:Cine e Hayley?
Klaus:Se pare ca intr-una din noptile in care eram in Mystic Falls am avut o aventura.
Jessica:De data asta nu s-a terminat prea bine... asa-i?! Mascul Alpha.
Klaus:Eu n-am facut niciun copil.
Sunt vampir vampirii nu pot procreea.
Jessica:Esti un hibrid-spun linistita-
Klaus:NU E AL MEU!
Elijah:Niklaus.... i-am ascultat bataile inimii....e al tau.Rebekah vine si se sprijina de mine.
Rebekah:Meritai ceva mai bun.
Jessica:Sau poate ca nu. Toate se intampla cu un scop.Jessica:Eu zic sa vedem ce vor vrajitoarele Klaus, nu o poti lasa acolo.
Klaus:Nu e...
Jessica:Nu imi pasa... o sa o ajutam. Fie ca e sau nu al tau.
Klaus:Ok. Hai Elijah aranjeaza intalnirea cu prietenele noastre vrajitoare.Elijah aranjeaza intalnirea cu purtatoarea de cuvant a vrajitoarelor.
Elijah:Ne vedem in cimitir la miezul noptii.
Klaus vrea sa vina sa vorbim in schimb eu ii intorc spatele si ma duc sa imi fac un dus si ma pregatesc psihic pentru faimoasa intalnire.
Rebekah:La ce te asteptai? Si a reactionat chiar bine.
Klaus:Preferam sa se transforme si sa ma sfasie decat sa fie asa de "deschisa".
Rebekah:Esti mare Nick, doar ca, nu nega, corect nu ai vrut sa se intample dar asuma-ti.Rebekah pleaca si il lasa pe Klaus singur. El se duce duce sa isi puna un pahar de whisky. Dupa ce bea arunca de nervi cu paharul intr-un perete. Il aud asa ca ma duc sa vorbesc cu el.
Jessica:Ai descompletat setul. Erau 12.
Klaus:Da... setul...
Jessica:E greu. Nu sunt suparata. Voi fii suparata daca nu iti asumi ce ai facut. Klaus... poate acest copil v-a fii un nou inceput pentru familia Mikelson...
Klaus:Cum de poti? Cum de te gandesti...
Jessica:Doar la tine? E simplu... doar tu ai existat pentru mine.Este miezul noptii si suntem in cimitir. Apare o fata, iar cu ea erau alte trei fete.
Elijah:Buna seara. Sophi.
Sophi:Tu trebuie sa fii Klaus....
Klaus:Klaus.... pe care tocmai l-ai provocat. CINE ESTI TU SA MA SANTAJEZI?
Sophi:Nu as fii facut-o daca as fii stiut sigur ca ma vei ajuta.
Jessica:De ce ai nevoie?
Sophi:Ma bucur ca intrebi. Vedeti voi Marcel Gerard s-a auto proclamat "Relege" Cartierului Francez. Si ne-a interzis sa ne folosim magia. Nu stiu cum dar afla daca ne folosim puterile. Vreau doar ca tu Klaus sa gasesti acel lucru... si sa-l dai jos pe Marcel. Asa toata lumea e castigata. Tu esti noul rege iar noi ne folosim puterile din nou.
Klaus:S-a facut.
Jesssica:Dar cu o conditie-Klaus se uita nedumerit la mine- Hayley merge cu noi.
Sophi:Sigur, dar sa stiti... incercati Hayley e legata de mine. Orice patesc eu o sa pateasca si ea....
Elijah:Dupa ce primesti ce iti doresti o vei lasa pe Hayley
Sophi:Ai cuvantul meu Elijah.Va urma........
CITEȘTI
Immortal
VampirosSunt Jessica, unul dintre vampirii originali, creati prin magie. Povestea mea e de peste 1000 de ani. Prietenii iubiri tradari dezamagiri.... le traiesti pe toate in mod repetat cand esti mai ales nemuritor In rolul Jessicăi-Emeraude Toubia //Finali...