Herkese meerhabaa, arkadaşlar başlamadan önce bir soru sormak istiyorum. Sizce nisa ve barışın da düşünceleri olmalı mı yani onların ağzından da anlatayım mı yoksa hep hakim bakış açısı mı olsun önceki bölüm gibi?
Ve size başlamadan önce muhteşem bir şarkı bırakıyorumm☄☄
------------
Nisa kafasını kaldırdı "evet?"
"Az önce havuzda yaptığımız şey için özür dilemek istedim. Çok kabayım kendimi tanıtmadım bu arada ben CemalCan, engelli koşu sporcusuyum."
Nisa Canın uzattığı eli sıktı. "Nisa ben de. Önemli değil geçti. Ama siz dikkatli olmaya çalışın."
Cemal: Yabancı gibisin konuşman garip.
"Evet çekyadan geliyorum, ama şimdi gitmem lazım çok üşüdüm (gülümsedi) memnun oldum bu arada"
"Ben dee". Cemal çocukların yanına geldi. "Konuştum kızla, normal karşıladı"
Barış: ne gerek vardı oğlum özür dilemeye
Cemal: ne kabasın barış ya, kızın üstüne atladık kaç kişi
Barış:neyse koç yokluğumuzu farketmeden biz kaçalım, berkan alper hadi.
Çocuklar barışı takip ettiler.
---------
Nisa çalan telefona koştu. "Nisa, merhaba Erkan koç ben (voleybol takım koçumuz) eğer kampüsteysen gel seni arkadaşlarınla tanıştırayım, yarın antrenmana kadar biraz kaynaşmış olursunuz"
"Peki koç geliyorum." Telefonu kapatıp üstünü giyinmeye başladı.
(Niso kombini)
Evden çıkıp kapalı spor salonlarına doğru ilerledi. Voleybol sahasına girdi.
"Hah, evet kızlar işte geldi. Yeni transferimiz Nisa Bölükbaşı. Geçen yıl kaptan olduğu takımı şampiyon yaptı, bu yıl da burada 17 numaralı formayla liberomuz olacak. Onu takım olarak içinize alacağınızdan ve Çekyadan gelmiş misafirimize ev sahipliği yapacağınızdan eminim."
Ece nisanın yanına geldi. "Selam, hoşgeldin. Ece ben, takımın kaptanıyım." Kızların isimlerini tek tek saydı. "Gerçi şimdi aklında tutamazsın sen herkesi. Biz de tam takımca yemeğe inecektik tam yemek saati. Sen de gel hem daha iyi tanışmış oluruz."
Ezgi yaklaştı "kızım nefes al, kız daha yeni geldi kafasını karıştırıcaksın"
Güldüm. "Tamam gidelim bari yemeğe"
Birlikte yemekhaneye indiler. "Ee nisa neler yapıyosun nerde kalıyosun?" (Ece)
"Şimdilik kampüsün içindeki evlerde kalıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
Ngẫu nhiênAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.